Po stránce designu se Citroën odvázal a opustil v současnosti prosazovaný styl. Koncept C-Airdream budí dojem robustnosti, nové dlouhé linie zaručují optimální aerodynamický odpor vzduchu. Konstruktéři také navrhli prosklenou střechu, čímž se chtějí "svést" na módním trendu poslední doby.
Největší revoluci však Francouzi přichystali v interiéru. Vnitřní prostor je nejen velký a bohatě prosvětlený, ale zejména přináší zajímavé technické lahůdky. C-Airdream se například neovládá klasickými nožními pedály. Ty jsou nahrazeny ovládáním na volantu, přirozeně v elektronickém stylu drive-by-wire.
Zajímavé ovládání pomocí "myši" umístěné v přední loketní opěrce získal i informační a navigační monitor integrovaný v palubní desce.
Kupé, jehož budoucnost je zatím ohraničena jen autosalonem v Paříži, je poháněno třílitrovým šestiválcem s maximálním výkonem 154 kilowatt (210 k).