Diskuze

VIDEO: Němečtí pošťáci si sami vyrábějí dodávku. Teď je v Česku

České veřejnosti se poprvé představuje poštovní elektromobil StreetScooter, který již využívá německá pošta. Dodávka na baterky dorazila do Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J27a76k20u51b 45K63o70s

14. 5. 2017 18:59

Doufám že Česká pošta auta vyrábět nebude. U nás se ještě nenaučili ani pořádně doručovat zásilky.

1 0
možnosti

Tak zakladni rozdil je v tom ze nemeckou postu v 90. letech privatizovali.... ̈

V tom vidim fakt alfu a omegu, protoze soukromy podnik at si dela v mezich zakona co chce.

0 0
možnosti

od úrovně vypouštěných emisí odvíjí sazba silniční daně a dalších poplatků.

Tak tuto výhodu bych z článku vypustil. V jiném článku jsem četl jak státu začínají vadit malé poplatky od vozidel EURO 6 a chystá zdražení skryté daně tj. poplatku za dálnice.

6 0
možnosti

(pří)městská rozvážka je pro elektromobily ideální pole.

Nízký dojezd a udržitelná rychlost díky typu a předvídatelnosti tras nevadí, naopak rekuperace společně s dobrým odpichem je ideální podpora pro časté zastávky/rozjezdy. K tomu není třeba hledat kompatibilní nabíječku - stačí centrální v depech.

4 0
možnosti

H98o90n86z71a 56T38a59r

13. 5. 2017 14:33

Pro rozvážkové služby to ma smysl i ergonomie jen dva pedály .

Na popojízdění je elektromotor mnohrm Efejtývnější Než spalovak .

Když motor stojí Elektronika odebírá jen minimální proud. Je to stop- start- systém kterému nevadí, že se motor často zastavuje .

Rozvážka od domu k domu .V Anglii (rozvoz mléka) s tímto druhem pohonu mají dlouhé zkusenisti .

https://en.wikipedia.org/wiki/Milk_float

V ČR známe tyto vozítka s nádraží a skladů .

Kde by byl motor vytvářející hluk a emise nepoužitelný .

http://www.hybrid.cz/tagy/postovni-dodavky

https://www.youtube.com/watch?v=hLMgr_Uz53E&list=PLFiXTduNNh9dOO6osfk9-C5XRQQRCEjyB

http://www.streetscooter.eu/presse

1 0
možnosti

Jen v ČR právě chybí ta malá star tupová firma, s lidmi schopnými vyrábět podobná účelová městská vozidla. Je pohodlnější koupit ojetý produkt než sám vyvíjet a vyrábět.

0 4
možnosti

Mno, někdo musí lidstvu ukázat "Tudy ne, přátelé"...

4 6
možnosti

Samozrejme, kde sa na Čechov blbí Nemci hrabú, veď všetku múdrosť sveta pojedli Česi, ktorí makajú na blbích Nemcov.R^

0 7
možnosti

No úspora;-D.

Ceníkovka klasického Ducata je cca 650 000 Kč průměr...

Pochybuji, že kolosy jako jsou pošty kupují za ceníkové ceny...

A údržba? První dva roky záruka.. Oleje max 10 000 Kč rok? Pak slušnou část mají auta stejnou... Pneumatiky, brzdy atd. odchází stejné bez ohledu na pohon... U elektroaut se zase můžou pokazit akumulátory a hlavně bude klesat jejich kapacita v závislosti na staří... a elektřina taky není zadarmo...

Za mě je to slepá ulička, kterou nyní fanaticky podporují ekologové, protože se v tom točí neskutečné miliardy...

Pro obyčejného člověka co na to nedostane dotaci a úlevu to je o ničem... Viz např. Golf... E Golf stojí 900 000 Kč... A normální v rozumné výbavě 500 000 Kč... Za to co ušetřím objedu x zeměkouli a ještě mi zbyde ;-D

6 7
možnosti
Foto

M63a87r41e78k 16C54e52r18n20y

13. 5. 2017 17:09

To je prave argument primitivu....o cenu prece nejde.

1 5
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti

H79o75n87z74a 81T20a53r

13. 5. 2017 15:04

Pokud parkujete v teperované garáži Akumulátory neprochladnou

Při jízdě kdy je odebírán proud se akumulátory samy zahřívájí.

+ Elektromokoru nevadí studené starty

0 3
možnosti
Foto

Jo, pro pošťáky jako dělaná. Ale v zimě to netopí, protože to nejede. V létě nechladí, protože to nejede. A na jaře a na podzim nejezdí, ale tam je jedno jestli to chladí nebo hřeje.

10 3
možnosti

To si pletete s českýma výrobkama .

0 7
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...