Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Sláva alfě. Gloria bude k osahání v Ženevě

aktualizováno 
Gloria znamená italsky sláva. Stejnojmenná parádní studie přichystaná na příští týden na autosalon do Ženevy oslavuje značku, která se letos vrátí na severoamerický trh.

Alfa Romeo Gloria | foto: IED

Autory studie Alfa Romeo Gloria jsou studenti známé školy designu dopravních prostředků, turínské Istituto Europeo di Design (IED). Radili jim také designéři značky.

Fotogalerie

Velká, ladná sportovně laděná limuzína s proporcemi sportbacku a dveřmi otvíranými od sebe se představí na autosalonu v Ženevě, kde IED pravidelně vystavuje. Kromě studie v životní velikosti bude možné glorii prozkoumat ve virtuálním prostředí, kde si budou moci návštěvníci vybrat z různých barevných provedení a kol.

Není to jen výplod bujné fantazie, právě velký model Alfa Romeo chystá (jmenovat se bude asi Giulia), aby měla s čím zahájit ofenzívu na severoamerickém trhu, kam se po letech právě vrací. Prozatím s malým supersportem 4C.

Alfa Romeo Gloria

Gloria má na délku 4,7 metru, široká je 193 a vysoká jen 132 cm. Rozvor je velkorysých 2,9 metru. Do dlouhého mohutného čumáku si tvůrci vysnili přeplňovaný šestiválec nebo rovnou osmiválec. V tom také nejsou daleko od reality, vývojářům Alfy mají podle rozkazu šéfa koncernu Fiat pomáhat motoráři Ferrari a Maserati. Právě silné šesti a osmiválce dostane chystané Maserati Ghibli, které se představí letos na podzim.





Nejčtenější

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Audi A5 Sportback
Audi A5 Sportback je pro manažery, kterým nechtějí koupit sporťák

Audi A5 je ideální volbou pro manažera, který chce něco víc než „obyčejnou“ limuzínu. Sporťák mu ve firmě neprojde, ale chce něco, co aspoň sportovně vypadá a...  celý článek

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Seat Ibiza
Nový Seat Ibiza je malý rozměry, ale velký kabinou i chováním

Pokud nepotřebujete prostor na kočárek a celou rodinu, můžete zůstat o patro níže a pořádně si naložit výbavou malé auto. Seat Ibiza už totiž rozhodně „malé“...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Opel Crossland X
Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X....  celý článek

Kia Stinger
Adept na nejparádnější auto roku: kia s šestiválcem a pohonem zadních kol

Toto auto ukazuje, že to s automobilismem ještě není tak zlé. Kia Stinger má pohon zadních kol, pod kapotou benzinový šestiválec a mezi nimi samosvor. Je to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.