Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Superb v Ženevě sám zaparkuje, Octavia RS má nový motor

  10:32aktualizováno  10:32
Hlavním lákadlem na ženevský stánek mladoboleslavské automobilky bude nová generace největší škodovky. Kromě nejrychlejší škodovky historie − Superbu 3,6 FSI V6 4 x 4 − se představí také ekologicky zaměřený Superb GreenLine. Pod kapotou Octavie RS bude i commonrailové 125kilowattové TDIčko.

Skica nové Škody Superb | foto: Škoda

Na 78. mezinárodním autosalonu v Ženevě se Škoda Superb bude chlubit hlavně patentovaným systém dveří Twindoor. - více zde

Devizou největší škodovky má být prostorný interiér, který má nabídnout ještě víc místa než předchůdce. Nezapomíná se ani na praktickou stránku české manažerské limuzíny, a tak odveze 565−1 670 litrů zavazadel.

popisek NEPŘEHLÉDNĚTE
JELI JSME NOVÝM SUPERBEM!

O bezpečí posádky se bude starat 9 airbagů, přiobjednat půjdou mimo jiné bi-xenonové světlomety, navigace s dotykovým displejem nebo parkovací asistent, který dokáže vůz samočinně zaparkovat do řady stojících automobilů.

Motory pro nový Superb
zážehové: vznětové:
1,4 TSI/92 kW 1,9 TDI PD DPF/77 kW, také bez DPF (filtr pevných částic)

1,8 TSI/118 kW, také verze s pohonem
všech kol 4 x 4 (Haldex)
a za příplatek automatická převodovka

2,0 TDI PD DPF/103 kW, 
za příplatek aut. převodovka
3,6 FSI V6/191 kW 4x4 vždy aut. převodovka 2,0 TDI CR DPF/125 kW, také 4 x 4 a za příplatek aut. převodovka

Superb doplní rovněž ekologickou řadu GreenLine. Model Superb GreenLine s motorem 1,9 TDI PD DPF/77 kW se ve sledované disciplíně emisí CO2 dostal na hodnotu 136 g/km.

Škoda si do Ženevy připravila také velkou novinku pro závodivou octavii. Po dvou letech od uvedení naftové verze Octavie RS nahradí naftový čtyřválec 2,0 TDI osazený zastaralým systémem čerpadlo − tryska (PD) moderní stopětadvacetikilowattový common-rail vybavený přímým vysokotlakým vstřikováním nafty.

Svou expozici rozbalí Škoda Auto v Ženevě na tradičním místě vedle stánku Volkswagenu v hale 2.

Autor:




Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.