Rakev, kterou na stavbu auta použil, ale Bissett nesebral z některého z hrobů, které měl dříve na starosti. Našel jí na aukčním portálu eBay, kde se prodává opravdu cokoliv. Rakev ho přišla na 98 liber, v přepočtu asi na 3000 korun. A to je za karoserii auta velmi slušná cena. Původní cena rakve byla přitom mnohem vyšší, stála v přepočtu 45 000 korun. Navíc je to exotické zboží, pro nebožtíky byla připravena v Mexiku.
Samotná rakev vážila 75 kilogramů a z přístavu si ji konstruktér do své garáže odvezl na přívěsném vozíku. Další díly na své prapodivné vozítko sháněl Bissett porůznu. Motor našel v dceřině stařičkém volkswagenu z roku 1972, dalšími dárci orgánů byl starý ford, nákladní sklápěčka a plážová bugina.
Výsledná kreace, velmi originální a na silnici nepřehlédnutelná, se může legálně pohybovat po silnicích. A jelikož je autor velmi hrdý na své původní povolání, nechal si vyrobit na svůj rakvomobil značku na přání. Nikoho nepřekvapí, že písmena na značce odkazují na jeho hrobnickou minulost. A navíc k rakvoautu se hodí tak jako tak. Pohřební styl doplňuje atraktivní lak vozu, který doplňují adekvátní malůvky a nápisy.
Phil Bissett si své autíčko pochvaluje. Především platí malé pojištění a pak si také užívá solidní dynamiku. Tvrdí, že autíčko se dokáže silnicemi řítit až stošedesátikilometrovou rychlostí. A především autorovi vůbec nevadí, že řídí doslova rakev na kolech.