Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tango se bude tančit v MPV-rytmu ibizy

  11:37aktualizováno  11:37
Ibizu čtvrté generace se chystá Seat představit přespříští rok. První obrázky napovídají, že malý seat půjde ve stopách ostatních modelů s velkým S ve znaku a přinese mezi malá auta MPV vzhled zabalený v dynamických linkách. Na základech nové ibizy by také mohl vzniknout malý spider jménem Tango.

Seat Ibiza | foto: diariomotor.com

Nová ibiza se chystá na rok 2008. Malý seat, který je po alhambře momentálně nejletitějším modelem značky s ještě klasickým neMPVčkovitým designem, by podle oskenovaných obrázků, uveřejněných na diariomotor.com (obrázek zezadu ZDE), měl vzhledově přiblížit ostatním sourozencům.

Model, kterému dá tvář mimo jiné bývalý designér Peugeotu, Audi, Škody a Lamborghini Luc Donckerwolke dostane techniku Volkswagenu Polo.

Ibiza opět dorazí v tří- a pětidveřovém provedení, otázkou je, jak se designéři poperou s naroubováním sedanovité zádi na víceméně jednoprostorové tělo ibizy u verze cordoba, s kterou se prý také počítá.

Malý model dostane podle očekávání altea-vzhled unifikující čumáky všech seatů. Boční dynamické linky naopak připomínají leona, od kterého by se také měla ibiza inspirovat tvarem zadních světel.

Tango na ibize
I přesto, že situace španělské automobilky není úplně růžová, neměla by jejich modelová řada ustrnout u variací na téma "všechny podoby MPV".

Podle informací italského autoblogu by se měl v nabídce Seatu objevit malý spider jménem Tango, vycházející právě z chystané ibizy.

Nádherný koncept se stejným jménem se představil v roce 2001. Je otázkou, jestli z něj nový designér automobilky vyjde, nebo zavelí k tvorbě úplně nového kabátu. Předchozí tango totiž dirigoval svou kreativní tužkou nynější šéf designu VW, Seatu, Audi a Lamborghini Walter de Silva

Koncept tango ukrýval motor 1,8 turbo s výkonem 180 koní, který známe z první generace Škody Octavie RS, dnes pohání například VW Polo GTI (výkon 150 k). Tango s ním prořezávalo vzduch rychlostí 230 km/h, na stovce bylo za sedm sekund. Podle francouzského caradisiacu by se španělské tango mělo tančit za cenu 22 tisíc euro.

Seat Tango (2001)

Seat TangoSeat TangoSeat Tango



Seat TangoSeat TangoSeat Tango




Autoři: ,




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.