Podle italské tiskové agentury ANSA se do formule 1 vydává indický kolos Tata. Automobilka, která spolupracuje s italským Fiatem, bude v příští sezoně sponzorovat tým Ferrari.
Dnes to ve Fioranu oznámili prezident Fiatu Luca di Montezemolo a šéf stáje Scuderia Ferrari Stefano Domenicali. Tata se tak stane vůbec první indickou automobilkou, která ke královské disciplíně motosportu přičichne.
O tom, zda se bude Tata pokoušet propagovat své nejlevnější auto světa Nano ve společnosti rudých monopostů z Maranella, můžeme prozatím jen spekulovat.
Honda minulý týden oznámila, že se v důsledku celosvětové ekonomické krize, která zasáhla především automobilky, stahuje z formule 1. Nově se začíná spekulovat o možném převzetí hondí stáje koncernem PSA. Francouzská automobilka vyrábějící peugeoty a citroëny to zatím vehementně popírá.
Porsche zase opouští americkou sérii vytrvalostních okruhových závodů Le Mans Series. Züffenhausenská automobilka stahuje ze závodů svůj tovární tým závodící se speciálem RS Spyder v kategorii P2, dále ale bude podporovat soukromé týmy jezdící s modely 911 GT3 RSR v GT2.
Odchod ze své výsostné disciplíny - mistrovství světa v rallye - oznámilo v těchto dnech Subaru. Automobilka, která úspěch svého kultovního modelu Impreza STI postavila právě na účasti v seriálu rallye, se z tratí mistrovství světa stahuje už pro následující sezonu.
Skoncovat se závoděním na rallyeových tratích mistrovství světa hned po své první sezoně se rozhodlo také Suzuki. Důvod je stejný: je krize, nejsou peníze.