náhledy
Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Autor: Technické muzeum Tatra
Funkční vzorek podvozku Tatry 813 z roku 1961 se podrobil náročným zkouškám v terénu.
Autor: Technické muzeum Tatra
Prototyp Tatry 813 8x8 s dělenou kabinou. S takto řešenými vozidly se počítalo jako s nosiči taktických balistických střel, do sériového stadia tato verze dovedena nebyla.
Autor: Technické muzeum Tatra
Prototyp jednostranného sklápěče Tatra 813 6x6. Sériově se tento vůz nevyráběl.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Autor: Sbírka VHÚ Praha
Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Autor: Sbírka VHÚ Praha
Podvozek Tatra 813 8x8 s prodlouženým rozvorem mezi druhou a třetí nápravou se používal pro civilní verze (jednostranné sklápěče a jeřáby).
Autor: Technické muzeum Tatra
Jednostranným sklápěčům Tatra 813 8x8 S1 začali později někteří přezdívat „Drtikol“ na základě filmu Prázdniny pro psa.
Autor: Technické muzeum Tatra
Hasičská Tatra 813 8x8 (prodloužený podvozek) s žebříkem Gigant TD 44 od rakouské firmy Titan.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Žebříková nástavba Magirus na Tatře 813 8x8 s "krátkým" vojenským podvozkem
Autor: Technické muzeum Tatra
Civilní tahač těžkých přívěsů Tatra 813 6x6
Autor: Technické muzeum Tatra
Civilní tahač těžkých přívěsů Tatra 813 6x6
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 813 6x6 jako letištní tahač
Autor: Technické muzeum Tatra
Návěsový tahač Tatra 813 NT 4x4
Autor: Technické muzeum Tatra
Návěsový tahač Tatra 813 NT 4x4
Autor: Technické muzeum Tatra
Návěsový tahač Tatra 813 NT 4x4 s chladírenským návěsem N 22 CH z Orličanu Choceň
Autor: Technické muzeum Tatra
Raketomet RM-70 GRAD na podvozku Tatra 813 8x8 s pancéřovanou kabinou
Autor: Sbírka VHÚ Praha