Diskuze
Präsident je po 120 letech zpátky. Jako vyšňořená nákladní tatra
Děkujeme za pochopení.
J73a28n 37Č73e46r85m51á69k
tak nevím... Možná kdyby vyrobily 20 replik Presidentů a věnovali je nejlepším zákazníkům, udělali by lépe...
Na druhou stranu, jde o podnik pana Strnada a ten většinou dobře ví, co dělá... Třeba nuž má na ně kupce a nebo je využije úplně jinak...
J71i44n20d22ř27i27c88h 60Š10k46o95p19e90k
ta kabina to je hrůza (zvenčí)
V59á81c40l47a75v 22P86o98l96á24k
Jsou řidiči, kteří při práci na stavbě nebo v lomu dokáží mít v kabině náklaďáku
čisto a pořádek. Naopak jsou i řidiči v dálkové dopravě, kteří mají v kabině svinčík.
Nevidím důvod, proč by řidič z té první mnou uvedené skupiny nemohl jezdit s vozidlem v lepší výbavě.
O81d60s58t25r22a33n98ě77n60ý 38U71ž41i92v86a11t20e66l
O31d64s69t79r83a31n24ě23n45ý 96U35ž69i72v63a70t74e29l
M67i12c75h36a11l 68N45a80j29m28a87n
Tak ona představa, že taková auta budou jezdit pořád v terénu je dost naivní. Tato auto budou jezdit normálně po silnicích a občas se podívají do terénu.
M53a46r65t55i65n 43K37ř44í97ž
Fakt náhoda. Dneska jsem byl v Kopřivnici v muzeu :-)
M39i43l11a75n 36K72r17á86l
Kdyby udělali sedlové tahače pro kamionovou dopravu myslím že v regionu CEE by měli dost zákazníků. Turci zvládají lítat po evropě s tahači Ford (ani nevím zda v Evropě je nějaká serv. síť) čeští kamioňáci by mohli s tahači Tatra
M74i10c66h73a58l 48N51a64j54m38a67n
A z jakého důvodu by dopravci ty sedlové tahače kupovaly? Z 99,9% je realizována kamionová doprava po silnicích, takže pohod všech kol je u tahače zbytečný. A právě pohon všech kol Tatru prodražuje proti konkurenci a zároveň zvyšuje spotřebu - takže pro dopravce dvě negativa.
P53e88t14r 27L96a37n46d83a
Přál bych Tatře pěkný a vlastní design, jako měli Phoenix, Fox, Xena, apod. Splácanina čtyřkové Scanie a starého Actrosu se nechytí. Dále bych přál šikovné lidi, kteří by dokázali zkonstruovat konkurenceschopnou koncepci i motory EURO 6. Taky hodně peněz pro rozjetí hlavně servisní sítě. Nejvíce Tater potkávám v Maďarsku či na stavbách ve východním Německu, tady na severu Moravy pár novějších kousků. Bez servisní sítě v EU už nikdy Moravu neopustí :-( Vidím to dost bledě, i kdyby se Tatra vzmohla a po 30 letech zase něco vytvořila, konkurence ji k sobě nepustí a bez sítě ji zákazníci nepřijmou.
T40o32m34á10š 98V98a38v61e58r16k28a
Víte vy vůbec že Tatra používá kabiny Dafu CF?
M61a23r94t96i24n89a 20D15v69o34ř59á88k48o16v28á
Dnes by to měli pojmenovat spíše Präsedent, taková pěkná limuzína pro naše vrcholné politiky by určitě slavila úspěchy.
T76o72m29á89š 27M26a27c64e55j38k39a
Bylo by pěkné, kdyby Tatra klidně i ve spolupráci s jinou automobilkou postavila nějaký supersport či luxusní limuzínu, ideálně oboje. V malých sériích by se v těchto segmentech snad na trhu pro ni místo najít mohlo a Tatra by nemusela být tak závislá jen na náklaďácích.
S58t88a43n75i42s43l58a90v 88K36r86e31j75c59a79r
Ale to může být i jiný podnikatel. Nakonec i VW má své Škodovky a Seaty. A nakonec i Sodomka ve své době tvořil své skvosty na základě jiných výrobců. I když v tomto případě se nejednalo většinou o samonosné karoserie. Ano Tatře by jsem i malosériovou výrobu přál jako byl Metalex pro Škodu n.p.
S84t92a79n26i53s57l88a38v 54K41r33e76j79c96a35r
Co přát Moravské Tatře do dalších 120 let? Přeji tedy Tatře, aby se svými výrobky dokázala v následujících desetiletích prosadit a konkurovat Scanii, Dafu, Mannu, i Mercedesu. A tyto vozidla vidět nejen na Dakaru, ale i v běžném provozu na všech silnicích a ve všech terénech světa
J64i75ř39í 75K70o54c71u72r84e34k
Scania, Man, Mercedes, _Volvo_, Mack, Peterbilt, CAT, CMG, _Oskosh_, Kenworth a hromada dalíších.
A nebo jednoduše: V Australském buši by Tatrovácký podvozek předjel všecko. Jen se tam prosadit.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Dílna - garáž 47 m2 s pozemky 787 m2 - Beroun-Město
Pod Strání, Beroun - Beroun-Město
2 000 000 Kč