náhledy
Fiat 500 je asi jediné evropské masově vyráběné auto, které nikdy nezlevnilo. Je to kult, zákazníkům se líbí a těm, kdo normálně dají hlavně na technickou a jízdní stránku auta, zatemní mozek tak, že ho stejně milují. Teď je tu v novém podání. A je to sázka na jistotu.
Autor: Fiat
První generace vpředu, druhá uprostřed a nejnovější provedení jede třetí.
Autor: Fiat
Na střeše bývalé turínské továrny Fiatu, slavného Lingotta,
Autor: Fiat
První Fiat 500 se představil 4. července 1957, jeho nástupce 4. července 2007 a občerstvené provedení dalších osm let poté.
Autor: Fiat
Prodává se ve stovce zemí světa, v USA je ke koupi jako jediný aktuální fiat.
Autor: Fiat
Poličku před koleny spolujezdce nahradila klasická schránka. V nejvyšších verzích může mít namísto analogového budíku v kapličce pod volantem displej. Změnil se také modul na přístrojové desce, kde jsou výdechy klimatizace, mezi ně se usadil displej multimediálního systému.
Autor: Fiat
Sedadla vypadají na pohled parádně, ale jsou spíš nepohodlná. Sedíte „na nich“ než v nich, mají podivné tvarování opěradla a plochý sedák.
Autor: Fiat
Změnil se také modul na přístrojové desce, kde jsou výdechy klimatizace, mezi ně se usadil displej multimediálního systému.
Autor: Fiat
Podvozek nové je lépe utlumený a poddajnější.
Autor: Fiat
V nejvyšších verzích může mít namísto analogového budíku v kapličce pod volantem displej.
Autor: Fiat
Pětistovka je auto, které dává fiatu tvář, takže nesmí klamat. Nová 500 je tak nová jen velmi umírněně.
Autor: Fiat
Fiatáři říkají, že změnili 1900 dílů, tedy 40 procent auta, ale na pohled se to skoro nepozná.
Autor: Fiat
Předek dostal nová světla, jiné ztvárnění nárazníků a detailů a změny prospěšné hlavně pro bezpečnost.
Autor: Fiat
Mechanika ani rozměry se neměnily a skladba motorů je upravená jen tak, aby plnila nové emisní normy.
Autor: Fiat
Starý dobrý atmosferický čtyřválec 1,2 FIRE už má přes třicet let, stále je ale asi nejlepší volbou pod kapotu 500.
Autor: Fiat
Tu „novou“ nejlíp poznáte podle zadních světel, které jsou zároveň asi nejkontroverznější změnou modelu. Klasické lampy nahradila smyčka, uprostřed které je ploška v barvě karoserie.
Autor: Fiat
Je to nápadité, zajímavé, ne každé barvě laku to ale pasuje.
Autor: Fiat
S faceliftem pětistovka rozšiřuje už tak rozsáhlé možnosti personalizace. Dvoubarevné lakování třeba může dostat v horní části karoserie speciální texturu.
Autor: Fiat
Patří k nejúspěšnějším malým autům a jeho prodeje stále rostou, v domovské Itálii patří mezi nejprodávanější auta vůbec.
Autor: Fiat
Z pětistovky je noblesní zboží, vždyť 60 procent zákazníků volí nejvybavenější a nejdražší verzi.
Autor: Fiat
Na úpravách se významně podílel italský dodavatel komponent pro autoprůmysl Magneti Marelli.
Autor: Fiat
Ten dodal mimo jiní displej nahrazující klasické budíky v kapličce přístrojovky.
Autor: Fiat
Nové multimediální centrum podporuje konektivitu, kterou zákazníci podle automobilek stále častěji vyžadují.
Autor: Fiat
Fiat 500
Autor: Fiat