Že písmeno S ve zkratce SUV znamená „sport“, se nám marketingoví kouzelníci automobilek snaží namluvit stále vehementněji. Pokud to znamená naložení kola nebo plavek a cestu za sportem, mají pravdu. Jsou ale i SUV, která si vystačí bez oslího můstku.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Auto jménem Outlander byl vždycky skrytý talent. V novém podání je to sice hlavně rázný facelift, ale celkovým dojmem je to v mnoha ohledech nové auto.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Facelift přinesl úpravy na podvozku, karoserie vylepšila tuhost a celkem vůz dostal víc odhlučňovacích materiálů, třeba boční okna jsou ze stejného důvodu tlustší.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na první seznámení možná nepadne úplně do ruky, ale po pár dnech se karta obrátí. Sžijete se s ním a zjistíte, že vám ve všech směrech vyhovuje.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Jede klidně a nedrncá. Do zatáček se pokládá bez zhoupnutí a s obrovským elánem. Na zaklikacené okresce se překlápí z oblouku do oblouku s lehkostí. Na dálnici je jistý a stabilní.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Facelift přinesl outlanderu stovku změn a hlavně novou tvář.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
O půl generace vylepšený outlander startuje na 608 450 korunách s benzinovým dvoulitrem, verze s pohonem všech kol, turbodieselem vyjde na 733 850 Kč, kdo už chce automat a k tomu nejvyšší výbavu se samosvorným diferenciálem, zaplatí skoro milion (979 850 Kč).
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vývojáři zapracovali na potlačení hluku od motoru, dunění (rezonance), ruchů od vozovky nebo aerodynamického hluku.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Mitsubishi Outlander
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Outlander dostal novou výraznější příď.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Hezkým detailem je nápis "outlander" na hraně kapoty.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Auto se díky přepracované přídi o čtyři centimetry natáhlo.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Turbodiesel 2,3 litru je naladěný na 150 koní.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Upravovaly se i takové detaily jako těsnění dveří, kvůli odladění tlumeného klapnutí při zavření dveří.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kromě toho, že je kabina lépe odhlučněná než dosud, působí vnitřek mnohem hodnotněji.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kožené čalounění dostanete jen v nejvyšší výbavě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Objem kufru v pětimístné konfiguraci je 677 litrů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Sedadla prostřední řady jsou dělená v poměru 2:1, posuvná a s polohovatelným opěradlem.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
. Velkou výhodou outlanderu je chytrá architektura kabiny. Interiér je opravdu sedmimístný, do třetí řady sedadel sklápěné do podlahy kufru se vejdou na kratší cesty i méně vypasení dospělí
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Při cestování v sedmi se do kufru vejde 128 litrů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Displej mezi budíky nekomunikuje s multimediálním centrem uprostřed přístrojovky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Řidič ocení upravená sedadla a velmi slušný výhled ven
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Famózní je řízení a není to jen kvůli tomu sportovně malému volantu. Řízení je skvěle komunikativní a přesné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Řízení je skvěle komunikativní a přesné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz