Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tiida: nissan jen pro vybrané

aktualizováno 
Nestálý příliv, tak se jmenuje nejnovější nissan, který dorazí na český trh v červnu. Hatchback a sedan, který se už prodává v Americe a Japonsku ale raději zůstane u japonského překladu tohoto přírodního jevu - Tiida.

Nissan Tiida | foto: Nissan

Nissan se rozhodl Evropanům nabídnout i konvenčněji střižené modely. Mezi malé MPVčko note a SUVčkovitý qashqai se nově dostává tiida.

Model, který ještě před několika měsíci zástupci japonské automobilky chtěli ponechat pouze asijským zákazníkům, se nakonec dostává i na starý kontinent. Dávkování Tiidy pro Evropu je ale velmi citlivé a cíleně míří jen na trhy, na kterých by mohla ukousnout dostatečný kus prodejního koláče.

V pobaltí, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, na Kypru, ve Finsku, řecku, Maďarsku, Irsku, na Maltě, v Polsku, Rumunsku, Rusku, Slovinsku, na Slovensku a Ukrajině bude lovit mezi zákazníky stávající almery a primery, kteří se pro crossoverovitou filozofii Nissanu pro Evropu nenadchli.

Nissan Tiida je v pětidveřovém provedení hatchback dlouhý 4,2 m jako sedan má 4,42 metru. Na výšku měří 1,54 a do šířky 1,7 metru. Rozvor je 2,6 m.

Tiidu budou pohánět motory 1,6 110 koní, 1,8 126 koní a naftová jedna-pětka s výkonem 105 koní.

Nissan chce v evropě prodat  třicet tisíc tiid ročně, k nám dorazí v červnu letošního roku.

Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida



Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida 



Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida



Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida



 


Autor:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.