náhledy
Toyota GT86 dostala přesně to jemné doladění, které potřebovala už od začátku.
Autor: Toyota
Auto ladně přechází z jednoho táhlého smyku do druhého. Klouzání po sněhu, při kterém se publiku tají dech a řidič prožívá řidičskou nirvánu, snad nemůže být lehčí.
Autor: Toyota
Auto dostalo přepracované zadní křídlo, stejně jako většina ostatních úprav vzhledu vylepšilo aerodynamiku.
Autor: Toyota
Úpravy se dotkly také interiéru.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Subaří boxer osazený systémem přímého vstřikování od Toyoty má typický hrčivý hlas.
Autor: Toyota
Neskutečně hravé a vyvážené auto těží maximum z příznivé koncepce motoru a celé architektury auta. Je to čistokrevná zadokolka a to, že má i po faceliftu stále přesně dvě stě koní, vůbec ničemu nevadí.
Autor: Toyota
GT86 má vůbec nejmenší volant, který kdy sériová toyota měla; je taky o desetinu lehčí než v předchozí verzi, prý to napomáhá citlivosti řízení.
Autor: Toyota
Jak ryzí je její přímočarost, tak dobrá je učitelka. Sil má přesně tolik, kolik jich potřebuje, aby vás to nezabilo a stále pobavilo. Protože vám umí vysvětlit, že jezdit rovně s cihlou na plynu má k dokonalému ovládnutí auta a radosti z jízdy daleko.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Delikátně přesné řízení je třeba zažít. GT86 vás ale sama navede k tomu, že k ovládání auta patří i řízení plynem, automobilovou „fyziku“ osvětlí dokonale i řidičskému potěru.
Autor: Toyota
Toyota schválně používá zcela běžný rozměr (205/55 R16 nebo 215/45 R17), takže přezutí nestojí majlant.
Autor: Toyota
Zesílili skelet karoserie, hlavně v zadní části a v oblasti horního uchycení předních tlumičů a sloupků.
Autor: Toyota
S faceliftem dostala GT86 nové nárazník a full-led světla
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Výrazně se změnila kaplička přístrojů pod volantem, ve které teď kromě otáčkoměru hraje prim multifunkční palubní počítač.
Autor: Toyota
S novým modelovým rokem je ale souhra per a tlumičů a hlavně obou náprav (vpředu McPherson, vzadu dvojitý lichoběžník) exaktnější a řízení je přesnější a citlivější než dosud.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Řazení manuální šestistupňové převodovky je chlapácky tuhé, rychlost tam musíte občas vrazit trochu přes odpor.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Na středovém tunelu najdete tlačítko „Track“, jehož stiskem velíte stabilizačnímu systému, aby byl benevolentnější a povolil větší vychýlení zádi z trajektorie.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Všechno je orientované na řidiče, ovladače jsou velké, mechanické s exaktním chodem, na dotykovou modernu tu není místo. Multimediální centrum uprostřed přístrojovky je vynucené dobou.
Autor: Toyota
Nejraději má GT86 asi táhlé dlouhé oblouky, tam se posadí na zadní a vykrouží je a pak se s nepopsatelnou samozřejmosti přehoupne do dalšího.
Autor: Toyota
Sedíte tak nízko, jak jen to jde. Lopatky zaražené do opěradla a volant vám sám padne do ruky, je uchycený hezky svisle, tak to má ve sporťáku být. Jen by mohl jít o kousíček výš zvednout.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Zadní místa jsou spíš symbolická, vejdou se tam nejvýš děti v dětských sedačkách.
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Toyota GT86
Autor: Toyota
Do kufru se přesně vejde ještě pár náhradních zadních kol, až utavíte gumy při řádění na okruhu.
Autor: Toyota
Přepracované žábry na předních blatnících prý vylepšují aerodynamiku.
Autor: Toyota
Jméno GT86 odkazuje na slavné kupé AE86 Corolla z osmdesátých let.
Autor: Toyota