Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Toyota pro VyVoleného je pět let starý model, na jaře končí

  10:05aktualizováno  10:05
V jakém autě odjede poslední soutěžící vítězoslavně z vily? Součástí jedenáctimilionové výhry je také Toyota RAV4, pět let starý model, který na jaře změní svou tvář. Kdo bude terénní toyotu řídit? To se dozvíme až s odchodem posledního soutěžícího, datum je prozatím tajné.

VyVolení - logo - VyVolení - logo | foto: TV Prima

Autem VyVolených je ale možné jezdit už dnes. Toyota totiž připravila pro "RAV-čtyřku" stejnojmennou akční verzi.

Úspěšný terénní model japonské automobilky, který patří k nejprodávanějším SUV v Evropě, není na silnicích žádným nováčkem.

RAV4 pro VyVolené vlastně éru stávající generace ukončí, na startu je už totiž připravena další - třetí - generace.

Do přírody, do města...

Auto do městského i přírodního terénu zdobí dobré jízdní vlastnosti a příjemné ovládání. Nečekaně sebevědomě si počíná na silnici a s dvoulitrovým motorem nepatří rozhodně k brzdám provozu. Stálý pohon všech kol pak řidič ocení při jízdě po nezpevněných cestách ...VÍCE V TESTU 
 

11 milionů

Výhry, které jsou připraveny pro VyVoleného, jsou prozatím obestřeny rouškou tajemství.

Z jedenácti milionů dostane výherce "na ruku" 3 600 000 korun.

Za zbytek dostane elektroniku, oblečení a dovolenou, které si sám vybere.

Pět milionů připadne na byt, který ovšem existuje zatím pouze na papíře ...VÍCE

Jediná výhra, na kterou je možné si sáhnout už dnes, je auto za milion - Toyota RAV4.

VyVolená

Než opustí po pěti letech scénu, láká RAV4 zákazníky akčním modelem. Na auta, která má toyota skladem, dostane zájemce kromě slevy 80 tisíc ještě navíc vnější doplňky v ceně 40 tisíc. VyVolenou RAV4 zkrášlí přední rám, přídavné boční prahy a zadní spojler. Akce se týká pouze pětidveřové verze terénní toyoty.

NEJVyVolenější

Jak tedy bude vypadat auto, které dostane VyVolený ze zbývajících jedenácti soutěžících?

O tom, že kolem právě projel poslední, který vilu opustil, budou ostatní vědět díky velkým nápisům na bocích a kapotě. Černá "RAVka", kterou vítěz dostane, je ale vyšperkovaná i zevnitř. Maximální myslitelnou výbavu včetně slušivých litých kol a automatické klimatizace ještě doplnily DVDpřehrávače.

Cestující v zadní řadě mohou sledovat oblíbený film na displeji umístěném u stropu, zatímco řidič se spolujezdcem poslouchají muziku z CDpřehrávače s měničem, mechanika na DVD samozřejmě nechybí ani zde.

Toyota, kterou si VyVolený odveze, stojí díky nadstandardní výbavě milion. Akční model VyVolení lze pořídit za 719 900 korun. Na terénní realityshow vozu lze samozřejmě také uplatnit odpočet DPH. Nabídka vyvoleného auta se týká skladových vozů a není časově omezena.

Toyota RAV4 v novém

Fotogalerie ZDE

Kariéra stávající Toyoty RAV4 se uzavírá. Na autosalonu ve Frankfurtu byla k vidění nová, která se na český trh dostane na přelomu února a března roku 2006.

Jeden z nejprodávanějších zástupců kategorie SUV v Evropě ve své třetí generaci pořádně povyrostl. Na délku měří o 17,5 centimetru více (nově 439,5 cm), auto je také o osm centimetru širší (181,5 cm). Od kola ke kolu je to o sedm centimetrů více (rozvor 256 centimetrů).

Pod kapotu bude na výběr ze tří motorů. Benzinový dvoulitr, vybavený technologií variabilního časování ventilů, VVT-i nabídne 110 kW výkonu (150 koní) a kroutící moment 195 Nm. Nová RAV4 s tímto motorem bude uhánět až 185 kilometrovou rychlostí.

Zbývající dva motory raději naftu, oba mají stejný objem 2,2 litru, ovšem každý jiné naladění. Slabší nabídne řidiči 100 kW (136 koní) výkonu a maximální točivý moment 310 Nm, autu udělí maximální rychlost 180 km/h.

Se silnějším dieselem bude RAV4 uhánět až dvoustovkou. Parametry agregátu jsou 130 kW (177 koní) výkonu a 400 Nm maximálního kroutícího momentu.

Autoři: ,




Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Další z rubriky

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.