Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Trestné body už si odmažete i v Sosnové

  18:29aktualizováno  18:29
V Sosnové u České Lípy zahájí činnost výcvikový areál, kde si řidiči mohou odmazat trestné body. Kurzy dosud nabízeli jen v Mostě. Další výcviková střediska přitom podle ministerstva dopravy měla začít školit zájemce o odmazání trestných bodů už v letošním prvním čtvrtletí.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Autoškola RS-PRIMA zahájí kurzy v areálu autodromu v Sosnové koncem října. Zájemci o odmazání trestných bodů zaplatí 3 900 korun včetně DPH.

"Mostecký výcvikový areál, kde kurzy nabízejí od loňského září, kvůli nové konkurenci snížil ceny," informoval František Sýkora z Autodromu Most. V Mostě stál kurz původně 8 300 korun. Letos v červenci a srpnu snížili cenu na 5 000 korun a nová bude ještě o 100 korunu níž než u konkurence v Sosnové. "Další výraznou slevou reagujeme na konkurenci a nový vývoj trhu," dodává Sýkora.

"Zájem o naše kurzy zatím neklesá, jeden pořádáme například i dnes. Uvidíme ale, jak se situace vyvine v dalších měsících," uvedl Sýkora.

Otevřít výcvikové centrum pro školení zájemců o odmazání trestných bodů chce v příštím roce i Antonín Musil, který provozuje autoškolu v Jihlavě, další centra by měla vzniknout například ve Vysokém Mýtě či Ostravě.

Řidiče v Mostě školí instruktoři firmy HCT. Každý zájemce stráví v průběhu kurzu 3,5 hodiny v učebně, kde si osvojí teorii včetně dopravní psychologie, a další tři hodiny praktickým výcvikem na polygonu. Po úspěšném absolvování kurzu obdrží řidič potvrzení, na jehož základě může požádat o výmaz trestných bodů. Splní-li všechny podmínky, musí mu příslušný obecní úřad ze zákona vyhovět.

Úřad smí každému řidiči odmazat tři body ročně. Řidič jich však nesmí mít na kontě více než deset a žádný z přestupků, kterých se dopustil, nesmí být trestán šesti a více body.

Autoři: ,




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Další z rubriky

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.