Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Třicetimilionový Aston Martin One-77 se pomalu odhaluje

aktualizováno 
Máte zbytečný milion liber a chcete něco jiného, než má soused? Aston Martin právě pro vás připravuje supersport, který překonává vše, co tento tradiční britský výrobce kdy vytvořil.

Aston Martin One-77 | foto: Autoblog.com

Aston Martin One-77 bude pohánět dvanáctiválec do V s objemem 7,3 litru. Ten má základ v  šestilitrovém dvanáctiválci z modelu DBS. Model One-77 bude nejvýkonnějším modelem, jaký tento tradiční britský výrobce kdy stvořil.

Aston Martin One-77

Podle dostupných informací nabídne motor výkon i točivý moment ve znamení sedmiček: výkon 700 koňských sil a točivý moment 700 Nm. To by mělo ve spojení s nízkou hmotností stačit na překročení rychlosti 320 km/h. Zrychlení z 0 na 96 km/h by mělo proběhnout za 3,5 sekundy.

Aston Martin One-77

Supersport s rozměry 4 576 x 1 990 x 1 223 milimetrů vděčí za nízkou hmotnost okolo 1 500 kg (lehčí než osmiválcový vantage!) rámu z uhlíkových vláken a hliníkovým panelům karoserie.

Přesto si cestující budou moci vychutnat všechny moderní vymoženosti ve výbavě. Sedačky budou šité přímo na míru zákazníka a interiér může být vytvořen z pravého dřeva a kůže.

Aston Martin One-77

Aston Martin by měl vyrobit pouze 77 kusů nového supersportu, kterému cenou 30 000 000 korun konkuruje pouze Bugatti Veyron. Ve Velké Británii by měly zůstat pouze čtyři kusy, zájemci ze Spojených Států by se měli dočkat šesti kusů.

Většina produkce tak bude směřovat především k bohatým arabským šejkům. Případný zájemce by si měl s objednáním pospíšit, tedy jestli už není pozdě. Podle některých informací automobilka prozatím neuzavřela ani jednu objednávku, pouze eviduje vážné zájemce. Podle dalších zpráv je však už nový aston vyprodán. 

Autoři:




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.