náhledy
Po světě bude jezdit jenom deset exemplářů.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zaplatili byste za tuhle šílenost 45 milionů korun?
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Dovnitř jen tak neuvidíte, výška čínského kolosu přesahuje 2,5 metru.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Mastodonta pohání desetiválcový motor 6,8 l o výkonu 270 kW.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Kam se hrabe produkce Brabusu nebo Mansory. Karlmann King je velký jako nákladní auto a stojí víc než supersport.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Karlmann King využívá podvozek z nákladního pick-upu Ford F-450.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Interiér by měl být čalouněný alcantarou, kterou doplňuje dřevěný dekor a zlaté ozdobné lišty.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz