Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Unikát na druhou: superlexus bude ještě silnější, pro LFA se chystá speciální edice

  11:00aktualizováno  11:00
Lexus modelem LFA oslavil dvacáté výročí značky. Nekompromisní supersportovní Lexus dostane navíc výkonnější a sportovnější verzi. Ta bude ještě dražší než standardní provedení, které stojí 10 milionů korun.

Lexus LFA Special Edition | foto: Lexus

Lexus s modelem LFA vstoupil mezi elitu výrobců sportovních vozů jako je Ferrari nebo Lamborghini. Modely od tradičních italských výrobců dokonce špičkový Lexus převyšuje cenou. Omezená série čítající pouze 500 kusů ještě zvyšuje exkluzivitu japonského supersportu.

Lexus LFA Special Edition

Luxusní odnož Toyoty ale připravuje ještě ostřejší provedení nejvýkonnějšího Lexusu. Lexus LFA Special Edition, jenž byl vyvíjen na známém okruhu Nürburgring, totiž dostane motor s výkonem vyšším o 10 koní. Standardní provedení dává z atmosférického vidlicového desetiválce s objemem 4,8 litru 560 koní. O superlexusu LFA, který jede 325 km/h, si přečtěte ZDE

Lexus LFA Special Edition

Na vyšším výkonu se podepisuje vyladěné výfukové potrubí a přepracovaná řídící jednotka. Speciální edice superlexusu má také vylepšené řazení šestistupňové robotizované sekvenční převodovky. Místo za 0,2 sekundy dokáže speciální edice přeřadit za 0,15 sekundy. Odpružení vylepšeného Lexusu LFA je tužší s možností výraznějšího nastavení. Hmotnost šetří lehčí kola obutá do semi-slicků.

Na první pohled se speciální edice pozná díky rozměrnému zadnímu spoileru. Ten se na rozdíl od běžného provedení nedá sklopit, když není potřeba. Přepracovaná je také příď vozu. Speciální edice Lexusu LFA se bude nabízet ve čtyřech barvách karoserie. Na výběr bude z černé, matně černé, oranžové a bílé barvy.

Prozatím není jasné, zda speciální edice bude započtena do omezené série 500 kusů standardního Lexusu LFA, nebo to bude samostatný model. Cena vylepšeného supersportovního Lexusu překročí cenu běžného provedení, které se bude prodávat za 10 milionů korun.

Autoři:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.