Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Tuning interiéru pro legendární Mercedes Pagoda

aktualizováno 
Dvoumístné kupé Mercedes-Benz W113 představila automobilka v 70. letech minulého století a hned slavilo velký úspěch. Jeho nově upravený interiér nedávno ukázala bulharská tuningová firma Vilner Studio a už tak luxusnímu vozu dodala nový rozměr.

Nově upravený interiér vozu Mercedes-Benz W113 230 SL z roku 1963 od bulharské firmy Vilner Studio | foto: autoblog.com

Nově upravenému interiéru vozu Mercedes-Benz W113 SL vévodí dvě barvy, které tvůrce popisuje jako café a latte. Jako hlavní materiál použili Bulhaři vysoce kvalitní kůži a přidali i množství dekorativních prvků. Nového čalounění se dočkala i přístrojová deska a obnoveny byly i chromové prvky a mahagonový volant.

Fotogalerie

Zavazadlový prostor nyní připomíná luxusní schránku na diamanty a nádhernou úpravou prošla i vnitřní strana střechy.

Mercedes W113 230 SL byl veřejnosti poprvé představen v roce 1963 na ženevském autosalonu a jeho dominantou byla snímatelná střecha, která byla ve svém středu netradičně nižší než u stran a připomínala tak japonské chrámy. Díky tomu se velice brzy rozšířila jeho přezdívka Pagoda.

Konstrukci tvořil tuhý rám, který zahrnoval i deformační zóny, a byl vytvořen na platformě předchozího modelu W111, oproti kterému měl o 30 cm kratší rozvor kol. Řadový šestiválec o objemu 2,3 litru dosahoval výkonu 150 koní a maximální rychlosti 200 km/h, vůz se nabízel se čtyřstupňovou manuální převodovkou, ale také s automatem, který si oblíbili hlavně američtí zákazníci.

Autor:


Témata: Mercedes-Benz


Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Škoda Octavia 2.0 TDI 2016 ·
Škoda Octavia 2.0 TDI 2016 ·

r.v. 2016, naj. 26 010 km, diesel
650 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.