V crash testech propadly vozy Chrysler a Opel

-
Chrysler Voyager a Opel Sintra zaručují posádce nejmenší dávku bezpečnosti při nárazu. Naopak nejlepší ochranu mezi velkoprostorovými vozy prokázaly v nejnovějších nárazových testech Euro NCAP Renault Espace a Toyota Picnic, střední ohodnocení dostala čtveřice V olksw agen Sharan, Mitsubishi Space W agon, Peugeot 806 a Nissan Serena. Úplně nejhůře dopadla po nárazových zkouškách figurína řidiče Chrysleru V oyager. V e Spojených státech amerických nejvíce prodávaný velkoprostorový vůz neochránil při čelním nárazu v rychlosti 64 km/h hlavu, hruď ani nohy řidiče. Zpoza Atlantického oceánu pochází i druhý propadlík - Opel Sintra, který špatně chrání řidičovy nohy a krk. Test byl proveden ve zkušebnách Euro NCAP,která zastřešuje automobilové kluby a spotřebitelské asociace v Evropě,finančně přispívá i Evropská unie.