"Kromě evidentních skutečností dnešního života, že ženy nejen řídí auta, kupují je a vyrábějí, mají ženy také obrovský vliv na muže při rozhodování, jaké auto řídí, koupili nebo dokonce vyrobili," uvedl šéfredaktor Brigitte Andreas Lebert. V salonku by se měly konat diskuse vedené známými osobnostmi i redaktory časopisu na téma ženy a auta.
Salonek, na jehož vzniku se podílela i německá automobilka Volkswagen, bude přístupný první tři dny od otevření autosalonu pro veřejnost, tedy od čtvrtka.
Kromě pohovek a křesel, kde mohou ženy relaxovat a nabrat sílu po vyčerpávající túře po 225 000 čtverečních metrech výstavní plochy, zde bude k dispozici i občerstvení a samozřejmě výtisky časopisu, vzorky kosmetiky a kosmetická poradna. Na své si zde přijdou i zájemci o kulturní a kulinářské zážitky, píše agentura Reuters.
"Je to místo pro ženy, a samozřejmě i pro muže, kam mohou přijít, nechat odpočinout svým nohám, relaxovat a jen tak pobýt," dodala mluvčí společnosti, která vydává Brigitte, Iliane Weissová. Upozornila, že podle studií ženy uskuteční třetinu z celkového počtu nákupů nových aut a nikdo neví, kolik rozhodnutí o nových nákupech ovlivní.
Nový prezident německé automobilové asociace (VDA) Matthias Wissmann letošní partnerství Brigitte s autosalonem vřele uvítal. Podle něj je prozíravé věnovat pozornost tak důležitému spotřebitelskému segmentu.
"Stále více nových vozů kupují ženy a stále více žen navštěvuje frankfurtský autosalon," dodal Wissmann.