Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ve Frankfurtu vědí, proč ženy neumějí parkovat

  14:09aktualizováno  14:09
Frankfurtský autosalon byl prvních 110 let své existence hlavně baštou mužů. Situace se však mění a ženy, které podle studií hrají důležitou roli při rozhodování o nákupu nového auta, jsou nyní zvláště vítané.

Modelky ve Frankfurtu 2007 | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Organizátoři největšího světového autosalonu, jehož historie se datuje až do roku 1897, se spojili s předním německým časopisem Brigitte, který má kolem 3,2 milionu čtenářů, a zřídili nový salonek pro ženy s ironickým sloganem "Proč ženy neumějí parkovat".

"Kromě evidentních skutečností dnešního života, že ženy nejen řídí auta, kupují je a vyrábějí, mají ženy také obrovský vliv na muže při rozhodování, jaké auto řídí, koupili nebo dokonce vyrobili," uvedl šéfredaktor Brigitte Andreas Lebert. V salonku by se měly konat diskuse vedené známými osobnostmi i redaktory časopisu na téma ženy a auta.

Salonek, na jehož vzniku se podílela i německá automobilka Volkswagen, bude přístupný první tři dny od otevření autosalonu pro veřejnost, tedy od čtvrtka.

Kromě pohovek a křesel, kde mohou ženy relaxovat a nabrat sílu po vyčerpávající túře po 225 000 čtverečních metrech výstavní plochy, zde bude k dispozici i občerstvení a samozřejmě výtisky časopisu, vzorky kosmetiky a kosmetická poradna. Na své si zde přijdou i zájemci o kulturní a kulinářské zážitky, píše agentura Reuters.

"Je to místo pro ženy, a samozřejmě i pro muže, kam mohou přijít, nechat odpočinout svým nohám, relaxovat a jen tak pobýt," dodala mluvčí společnosti, která vydává Brigitte, Iliane Weissová. Upozornila, že podle studií ženy uskuteční třetinu z celkového počtu nákupů nových aut a nikdo neví, kolik rozhodnutí o nových nákupech ovlivní.

Nový prezident německé automobilové asociace (VDA) Matthias Wissmann letošní partnerství Brigitte s autosalonem vřele uvítal. Podle něj je prozíravé věnovat pozornost tak důležitému spotřebitelskému segmentu.

"Stále více nových vozů kupují ženy a stále více žen navštěvuje frankfurtský autosalon," dodal Wissmann.

Autor:




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.