Cestou "diskriminace" mužů se proto vydali v Koreji a otevřeli autobazar - spíše "autobutik" - určený především ženám. Obchod s auty "z druhé ruky" je zaměřen především na uspokojování rafinovaných přání dámské klientely. Ke každému autu zákaznice obdrží, mimo přání šťastných kilometrů, i řádné penzum užitečných rad a doporučení.
Originální marketingový tah jihokorejského prodejce ojetin je pochopitelný. Pět milionů řidiček, které se na korejských komunikacích pohybuje, není málo, a proto je pochopitelné, že se je autosalon pokouší oslovit.
S volbou zákaznicím, které nechtějí být ovlivněny (povětšinou) závodnickými sklony mužů při výběru auta, v autobazaru poradí a pomohou vybrat auto na míru. Samozřejmostí je též zajištění všech doprovodných služeb: asistenční služba, servis. Poradí i s výběrem pojišťovny a dokonce i s dopravními předpisy.
Protože pro valnou většinu žen stojí estetické požadavky daleko před všemi ostatními, skoncovali v autobazaru s (pro ženy nezajímavými) cedulemi, na kterých je uveden stav kilometrů, případně další nedešifrovatelné údaje. Auta jsou v autobazaru v Yangpyeong-dongu (čtvrť na východě Soulu) uspořádána hezky podle barev. Napravo červená, nalevo žlutá, uprostřed nejprve bílá, za nimi pak stříbrná a vzadu černá, vpředu pak samozřejmě nejžhavější novinky (pravděpodobně podle pařížského vzorníku barev pro nadcházející sezonu).
Evropský trh s automobily čeká velká revoluce. Není daleko doba, kdy si do supermarketu nezaskočíme jen pro deset rohlíků a kus sýra. Při té příležitosti si vybereme také auto - modely různých automobilek vyrovnané vedle sebe, spořádaně podle tříd. V Koreji je protentokrát srovnali podle barev...