Tohle garáže nóbl hotelu v Aix de Bains v podhůří francouzských Alp ještě nezažily.
Autor: iDNES.cz
Výměnu převodovky v padesátiletém embéčku za čtyři a půl hodiny si s vykulenýma očima přišlo prohlédnout spousta diváků.
Autor: iDNES.cz
Už „půlení“ a rozborka převodovky je pro mnohé mechaniky noční můrou.
Autor: iDNES.cz
Garáže luxusního hotelu se staly improvizovanou dílnou.
Autor: iDNES.cz
Tu krabici plnou koleček, hřídelí, vymezovacích kroužků a dalších komponent ne každý pochopí, a když už ji rozebere, není jisté, že ji dokáže složit.
Autor: iDNES.cz
Repase poškozené převodovky
Autor: iDNES.cz
Při necitlivém zacházení se převodovka poškodí.
Autor: iDNES.cz
Opravu zvládli mechanici v rekordním čase.
Autor: iDNES.cz
Souhra mechaniků při repasi převodovky je ohromující.
Autor: iDNES.cz
Při opravě musely ven i poloosy.
Autor: iDNES.cz
Oprava převodovky v improvizované dílně. Aspoň tam nebyla zima a nesněžilo.
Autor: iDNES.cz
Embéčko má specifickou architekturu, na druhou stranu je z dnešního pohledu dokonale jednoduché.
Autor: iDNES.cz
Náhradní převodovka posloužila jako dárce orgánů.
Autor: iDNES.cz
Motor musí ven, pak i celá zadní náprava, ve které je mezi poloosami sevřená skříň převodovky společně s diferenciálem.
Autor: iDNES.cz
Oprava veteránské Škody 1000 MB na veteránské rally Histo Monte 2016
Autor: iDNES.cz
Oprava veteránské Škody 1000 MB na veteránské rally Histo Monte 2016
Autor: iDNES.cz
Oprava veteránské Škody 1000 MB na veteránské rally Histo Monte 2016
Autor: iDNES.cz
Oprava veteránské Škody 1000 MB na veteránské rally Histo Monte 2016
Autor: iDNES.cz
Auto dostalo také nové náplně.
Autor: iDNES.cz
Připevnit zadní nápravu vyžaduje sílu a souhru mechaniků.
Autor: iDNES.cz
Bez zázemí vybavené dílny je taková oprava náročná také fyzicky.
Autor: iDNES.cz
Na pracovišti je třeba mít pořádek. Jeden z mechaniků neustále uklízel.
Autor: iDNES.cz
Oprava veteránské Škody 1000 MB na veteránské rally Histo Monte 2016.
Autor: iDNES.cz
Škoda 1000 MB Rally z muzea automobilky je známá z veteránských soutěží po celé Evropě.
Autor: Škoda Auto
Architektura s pohonem zadních kol a motorem vzadu dělá z "embéčka" zábavné auto.
Autor: Škoda Auto
V kulisách Alp to závodní škodovce moc sluší.
Autor: Škoda Auto
V alpských průsmycích se závoďáku líbilo, v prudkých stoupáních mu přeci jen docházel dech.
Autor: Škoda Auto
Ve sjezdech zase "hoří" brzdy. Je třeba tedy brzdit motorem.
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally na slavné křižovatce na Col de Turini
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Auto má vestavěný bezpečnostní rám a anatomické závodní sedačky.
Autor: Škoda Auto
Motor a převodovka jsou z novějšího typu, aby auto lépe zdolávavalo maratonské soutěže.
Autor: Škoda Auto
Speciální výbava v podobě přídavných světel se hodí. Sériová světla přeci jen svítí hodě málo.
Autor: Škoda Auto
Ve výbavě nesmí chybět stopky a další závodnické propriety.
Autor: Škoda Auto
Klaksony jsou hodně hlasité.
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally
Autor: Škoda Auto
Oranžová lampa hlásí nedostatečné mazání.
Autor: Škoda Auto
Běžné embéčko otáčkoměr nemělo.
Autor: Škoda Auto
Závodnický volant samozřejmě bez posilovače
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally na AvD histo Monte 2016
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally na AvD histo Monte 2016
Autor: Škoda Auto
Škoda 1000 MB Rally na AvD histo Monte 2016
Autor: Škoda Auto
Škodovka dojela šťastně do cíle.
Autor: Škoda Auto