Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Veteráni na Hradě: luxusní dědečkové za miliony

  15:25aktualizováno  15:25
Je sobotní večer a pod okny Pražského hradu se za železným plotem tísní stovky lidí. Všichni nedočkavě hledí směrem k Nerudově ulici, kde stojí v několika řadách padesátka luxusních automobilových veteránů.

Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006 | foto: Robert RambousekMF DNES

Mezi muži v oblecích se proplétají číšníci se šampaňským a ochranka tvrdě odhání každého, kdo by se pokusil překonat zátarasy.

Krátce po sedmé hodině se rozezní fanfára, kterou vzápětí vystřídá hluk padesáti nastartovaných motorů. Přehlídka závodníků letošního ročníku rallye Louis Vuitton Classic Boheme Run začíná.

"Všechna auta, která byla do tohoto závodu vybrána z více než dvou tisíc přihlášených, jsou naprosto autentická a originální,“ upozornil přihlížející odborník na automobily a jejich vášnivý sběratel Christian Philippsen.

Během hodiny se před zraky diváků vystřídaly nejrůznější modely značek Ferrari, Mercedes, Rolls Royce či Jaguar. Také český zástupce - Tatra 603 z roku 1961 - vzbudil zasloužený ohlas.

Nejstarším závodním vozem se stal Mercedes 60 HP z roku 1903, nejdelším zase bílý Cadillac convertible z roku 1959. „To už není auto, ale kosmická loď,“ komentoval jej Philippsen.

Cenu pro absolutního vítěze závodu - pozlacené automobilové brýle z dílny Louis Vuitton, si nakonec odnesl italský majitel červeného vozu Aston Martin Le Mans Special z roku 1933. Závod, který firma Vuitton pořádá jen jednou za čas, startoval letos v Budapešti.

Organizátoři závodu veteránu Boheme Classic Run 2006 si na pátek 8. září pronajali i státní zámek Hluboká nad Vltavou. - více zde

 Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006



Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006Louis Vuitton Classic Boheme Run 2006


VÍCE VE FOTOGALERII ..zde

 

Autoři:




Nejčtenější

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Brno Revival Mezi pavilony
OBRAZEM: Autodědečci závodí i když leje, je to náramná podívaná

Po dlouhých 50 letech se do areálu brněnského výstaviště vrátily historické závodní motocykly, formule a auta. Závody Brno Revival Mezi pavilony byly jedním z...  celý článek

Citroën C5
Tip bazarového šmejdila je Citroën C5: za málo peněz, hodně muziky

Citroën C5 druhé generace zaujme atraktivním designem i vyhlášeným hydropneumatickým pérováním. Navíc můžete mít pod kapotou oblíbený naftový dvoulitr HDi. A...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.