Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Volkswagen Touran: motor láká, cena odrazuje

  11:31aktualizováno  11:31

Volkswagen představil jako jeden z posledních rodinný velkoprostorový van nižší střední třídy. Stejně jako několik dalších konkurentů i touran může mít v kabině sedm sedadel.

hodnocení iDNES 4/5

Testovaná verze VW Touran byla vybavena turbodieselovou jednotkou o objemu 1900 cm3. Vůz získával body především vyspělým podvozkem, který je u VW zcela nový a v budoucnu by měl sloužit i novému golfu, dynamikou a nízkou spotřebou slabšího TDI. Absolutorium si určitě nezaslouží nenápaditý až zastaralý design nebo vyšší cena.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Volkswagen Touran Přijďte si vybrat k nám  Váš model! www.automodul.cz

Konkurenty touranu (3. řada sedadel stojí 16 500 Kč) lze hledat mezi vozy jako jsou Citroën Picasso nebo Renault Scénic (oba modely ale neumožňují instalovat třetí řadu sedadel), Mazda Premacy (3. řada za 20 000 Kč), Opel Zafira (3. řada standardně) nebo Mercedes Benz Vaneo (3. řada 17 610 Kč).

Do srovnávací tabulky jsme pro zajímavost zařadili i Peugeot 307 SW, který sice do porovnávané kategorie nepatří, ale umožňuje rovněž přidat třetí řadu sedadel (přijde na 19 500 Kč).

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Volkswagen se svým MPV v designu vsadil na absolutní konzervativnost. Model působí stroze, fádně až chladně, úporně se brání i sebemenším novotám na karoserii.

Na druhou stranu je výraz touranu čistý, možná nadčasový a možná se snáz ubrání stárnutí, což jistě řada zákazníků přivítá. Na masce tak pozitivně zaujmou snad pouze světlomety, zajímavě a luxusně rovněž působí směrovky umístěné do zrcátek.

INTERIÉR A KUFRVysoký standard provedení interiéru se u značky VW předpokládá, stejně jako strohá účelnost bez výraznější překvapení. Všechny ovládací prvky jsou snadno dostupné a dobře intuitivně zvládnutelné. Touran nezůstal pozadu za konkurencí v množství odkládacích ploch, které jsou dnes brány za typickou vlastnost MPV.

Autoři:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Toyota Yaris
Emisní normy znovu škrtí motory, důkazem je nová Toyota Yaris

Každá nová přísnější ekonorma přináší určité přiškrcení elánu nových motorů, které ji musí respektovat. V současnosti přichází čas nové revize normy Euro 6...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.