Japonské ministerstvo dopravy upřesnilo, že automobilka jen v Japonsku zavolá do servisních center 401 106 vozů včetně zhruba 110.000 osobních aut, která byla k opravě vyzvána již v rámci předchozí revize jejich stavu. Dalších asi 950.000 automobilů se pak firma chystá stáhnout ve Spojených státech.
Prezident Mitsubishi Motors Takaši Sonobe odhadl, že náklady na svolání automobilů do servisů mohou činit až 17 miliard jenů, tedy asi 146 miliónů dolarů. "Musíme se veřejnosti znovu omluvit za to, že v nám ztratila část důvěry," řekl Sonobe s tím, že firma se bude snažit, aby se podobné problémy již v budoucnu neopakovaly.
Automobilka Mitsubishi v loňském roce zažila snad největší skandál za dobu své existence, když přiznala, že po dobu 20 let před veřejností skrývala fakta o problémech svých automobilů a nenahlašovala je ani příslušnému odboru na ministerstvu dopravy. Firma nyní pracuje na očištění svého jména a snaží se získat zpět ztracenou důvěru.
Zhruba 34 procent akcií Mitsubishi Motors v současné době vlastní německo-americký koncern DaimlerChrysler, s jehož pomocí se japonci budou snažit své pozice zlepšit. Sama DaimlerChrysler se však potýká s problémy v americké divizi Chrysler, kvůli nimž akcionáři pohrozili šéfovi koncernu odvoláním.