Francouzský výrobce pravděpodobně nejavantgardnějších automobilů současnosti se bude moci "opřít" o prodejní síť sbratřeného Nissanu.
Podle presidenta Renaultu Louise Schweitzera by měla na severoamerickém trhu v příštích letech stále více narůstat poptávka po levných malých vozech.
To by měla být příležitost nejen pro výrobce malých automobilů, ale i pro automobilky pokrývající segmenty vozů střední třídy.
Jisté je, že Renault v amerických showroomech neuvidíme dříve než za 6 let. Expanze na severoamerické trhy před rokem 2010 by totiž podle vyjádření prezidenta Renaultu vyžadovala neúměrně velké investice.
Schweitzer též nevyloučil využití "hybridních" technologií od japonských automobilek Toyota a Nissan. Skepticky se naopak vyjádřil k většímu rozšíření hybridních pohonů na starém kontinentě. Evropani totiž nalezli oblibu ve stále efektivnějších a úspornějších dieselových motorech.