Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VW pro šejky: Sedmimetrový phaeton

  10:32aktualizováno  19. ledna 12:15
Volkswagen se rozhodl vstoupit do kategorie luxusních dlouhých limuzín. Pomoci by mu k tomu měl model Phaeton Lounge. Jeho téměř sedmimetrová karoserie vznikla ze tří "běžných" phaetonů. Uvnitř nabízí vše, co může milovník luxusu žádat.

Volkswagen Phaeton Lounge dlouhý 6,8 metru.

Automobilka představila luxusního dlouhána (6,8 metru délky) na nedávném autosalonu v Dubaji. Phaeton Lounge je o 1,8 metru delší než největší volkswagen ve standardním provedení.

Pod kapotou je šestilitrový motor W12. Má výkon 420 koní a točivý moment 600 Nm. Motor dokáže mohutnou limuzínu rozpohybovat až na rychlost 180 kilometrů v hodině, pak zaúřaduje omezovač. Síla je na silnici přenášena prostřednictvím všech čtyř kol, podle VW je Phaeton Lounge vůbec první "čtyřkolkou" v kategorii velkých limuzín.

Uvnitř vládne kůže, ořechové dřevo a moderní technologie. Proti zvědavým podhledům zvenčí je interiér chráněn tmavými skly. Uvnitř může posádka volit hned z několika barev osvětlení interiéru. Samozřejmostí je přepážka oddělující prostor pro cestující od řidiče.

Oázu luxusu táhne Saharou 600 velbloudů

Když šejk ve svém mohutném automobilu odpočívá, má vzadu k dispozici malý luxusní apartmán o výměře téměř 40 metrů čtverečních ...VÍCE
Čtyři cestující, pro které je ve voze místo, si mohou jízdu užívat každý na svém elektricky nastavitelném sedadle s opěrkou pro nohy. Každé sedadlo má svou vlastní klimatizaci.

Mezi zadními sedadly je chladící box, kde si pasažéři mohou chladit šampaňské. Další osvěžení pak nabízí minibar ve středovém tunelu. V něm je i speciální držák na sklenky.

O zábavu se starají dva sedmnáctipalcové monitory umístěné na alcantarou čalouněném stropě, měnič DVD je v zavazadlovém prostoru. K systému je možno připojit i řadu externích přístrojů, v zadní středové loketní opěrce je integrována příprava pro připojení přehrávače iPod. Zavazadlový prostor skrývá počítač připojený na internet.

Autoři:




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.