náhledy
Výměna výfuku je rutinní úkon pro zručnějšího garážového kutila. Pár šroubů a těsnění, případně ran kladivem. Pokud ovšem nemáte úplně nové Lamborghini Huracán a neinstalujete do něj titanový výfuk v ceně slušně vybavené fabie.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Šest hodin pikantní práce mají čerstvě za sebou mechanici ze servisu Audi v jihomoravském Kyjově. Jejich stálý zákazník se totiž rozhodl, že sériové provedení italského supersportu potřebuje okořenit.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Titanový výfuk stojí osm tisíc eur, karbonové koncovky dva tisíce
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Původní výfuk váží čtyřicet kilo, titanový od Akrapoviče půlku.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Po demontáži vám na ponku zůstanou řádově stovky šroubků, druků a klipů. Pokud si je od začátku netřídíte, na konci montáže vám budou nějaké chybět nebo přebývat, buďte si jistí.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Při montáži výfuku je třeba rozmontovat velký kus lamborghini.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Desetiválec objemu 5,2 litru má v základním provedení 610 koní.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Díly je při montáži potřeba přesně spasovat.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Montáž speciálního výfuku Akrapovič na Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
První instrukce návodu: auto zvedněte
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Výsledný zvuk je brutální. Nový výfuk přidá i něco výkonu.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Důležité je přesně na místo vrátit tepelné clony.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Víte proč má dva brzdiče? Není to specialita lamborghini, mívají je i mnohem plebejštější auta. Tipy pište do diskuze.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Na správnou tóninu se výfuk vypálí až po pěti stech až tisíci kilometrech.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Montáž speciálního výfuku Akrapovič na Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
K výměně je třeba rozebrat téměř celou zadní část auta. Dolů musí nárazník, světla, čelo, karbonové kryty motorového prostoru.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Do nárazníku patří nové karbonové koncovky. Na rozdíl od těch původních kovových jsou absurdně lehké.
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz
Lamborghini Huracán
Autor: Jan Páleník, pro iDNES.cz