Velorex 16/350 "László" z roku 1966. Pohotovní váha je 310 kg a vůz měl čtyři rychlostní stupně vpřed a čtyři vzad
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel" .Z původního Velorexu zůstala jen konstrukce, jinak je kompletně upraven.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel" už díky svým úpravám nemůže získat technický průkaz v České republice.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "László"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "László"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "László"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Marcel" vyrobený v roce 1966 byl přepracován jedním z majitelů v Holandsku
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "László" má "karoserii z celtoviny, kterou Velorex na originálních vozítkách nepoužíval.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na výstavě naleznete i jednu velice zajímavou tuningovou úpravu Velorexu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Výstava Velorexu v pražském obchodním centru v Hostivaři
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Karel". Nejvyšší stálá rychlost je 60 km/h, maximální pak o 25 km/h vyšší.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Os-Kar 54 "Josef II."
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Karel" z rkou 1967
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Skútr ČZ 175/502 je inovací předchozího modelu 501. Poprvé se v něm objevil dynamopouštěč, skútr tak nemusel být "nakopáván".
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Skútr ČZ 175/502 s postranním vozíkem Druzeta
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Skútr ČZ 175/502
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Os-Kar 54 "Josef II."
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Skútr ČZ 175/502
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Os-Kar 54 "Josef II." Celková výroba se odhaduje na 290 kusů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Závěsný vozík PAv
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Karel"
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Bohumil
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Bohumil
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Bohumil
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Bohumil
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Výstava Velorexu v pražském obchodním centru v Hostivaři potrvá až do 16.prosince.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Bohumil.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Jaroslav II."
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Jaroslav II."
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 16/350 "Jaroslav II."
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 435-0 "Jaroslav" měl spotřebu 3,6 l/100 km, výkon motoru byl 16 kW. Vůz dosahoval nejvyšší rychlosti 85 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Velorex 435-0 "Jaroslav". Čtyřkolka byla vyráběna v letech 1971-1973, celkový počet vyrobených kusů se odhaduje na 1 380. Jaroslav měl motor o obsahu 350 cm3 a existoval i v dodávkové verzi.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Plátěný král velorex vystavuje v Praze
Model Os-Kar 54. Celková výroba se odhaduje na 290 kusů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz