Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Yaris Five Axis: nic pro ořezávátka

  11:59aktualizováno  11:59
Yaris, to je to auto, kterým jezdí holky rády na nákupy, maminky s dětmi do školky a vůbec všichni, kteří vědí, jak praktická a dobrá tahle malá toyota je. Yaris ale může být také pořádně zuřivý sporťák předurčený pro řádění na okruzích. To ale musí mít motor trošku větší než litrový a musí se jmenovat Five Axis.

Toyota Yaris Club Concept Five Axis | foto: Five Axis

Toyota Yaris Club Concept Five Axis teď dělá parádu na lasvegaské přehlídce tunningu Sema 2008. Městský bonbon přišel o střechu, čelní sklo je jen tak velké, aby bylo možné říci, že na autě je, a hlavně - místo dvou řad sedadel má jednu závodní anatomickou sedačku s šestibodovým pásem.

Toyota Yaris Club Concept Five Axis

Motoráři osadili agregát 1,5, který mají americké yarisy, turbodmychadlem. Místo základních 106 pohání kola přední nápravy 166 koní. Zesilovaly se i brzdy (kotouče 282 x 22 mm), schované za koly rozměru 225/45 17, samozřejmostí je snížený podvozek a tvrdší tlumiče,

Speciál, který uspokojí i ty, kterým je yaris málo chlapácký, má být vzpomínkou na speciál Toyota 7, jež v šedesátých letech jezdil závody americké série Can-Am.

Toyota Yaris Club Concept Five Axis

Autor:




Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.