Kombíky jako výraz životního stylu mají podle marketingových stratégů oslovit mladé zákazníky, kteří vedle velkého kufru, o jehož naplnění se stará náčiní pro koníčky a volný čas, hledají u vozidla pěkné tvary. Dosud bylo zvykem vídat taková auta ve vyšších kategoriích a příkladem může být BMW třetí řady nebo Alfa Romeo Sportwagon. Nyní myšlenka životního stylu poprvé přichází i do třídy malých kombíků - díky fabii. Ta se vyznačuje pohlednou zaoblenou zádí, která však zmenšuje prostor pro zavazadla.
Auto Motor und Sport, Německo
Zavazadlový prostor Fabie kombi je o 66 litrů větší než u Alfy Romeo Sportwagon.
Auto Motor und Sport, Německo
Pro fabii konkurenční Volkswagen Polo Variant - to je v zadní části praktická, hranatá karoserie. Ale jako pěknou označí karoserii pola asi málokdo.
Auto Motor und Sport, Německo
Ve srovnání s Felicií kombi udělala fabia obrovský krok kupředu. Škoda už není značkou nízké ceny, nýbrž dobré kvality.
Auto Bild, Německo
Fabia kombi - to je životní styl. A tento přístup velí: design má přednost před praktickou stránkou.
Auto Bild, Německo
Kokpitu vévodí velké plastové plochy. To je trochu jednoduchý životní styl.
Auto Bild, Německo
Motor 1.4 (55 kW) s automatickou převodovkou ve Fabii kombi nepředstavuje harmonické spojení. Při předjíždění je toto auto pomalé a řidič má hodně času na to, aby si rozmyslel, zda si vybral dobře.
Auto Bild, Německo
Po sklopení sedadel se objeví nezakryté molitany ve spodní části zadních sedadel. Vše by spravilo pár feniků, za které se dá pořídit černá lepenka.
Auto Bild, Německo
Škodovky mívají měkčí pérování než ostatní vozy z koncernu Volkswagen. Mladoboleslavští inženýři vědí, jak vypadají nekvalitní východoevropské silnice. Fabii kombi jsme vyzkoušeli přímo v České republice. Tam jsme našli ty pravé vozovky, pro které byla fabia postavena.
Autocar, Anglie