Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ZÁVADY DLOUHODOBĚ TESTOVANÉ FABIE 1)

aktualizováno 
* Uvolněná ruční brzda -
oprava
* Vibrace přicházející do volantu při běžném brzdění v rychlosti přes sto kilometrů v hodině - výměna všech čtyř brzdových kotoučů

* Nekultivovaný chod motoru, který se projevoval vibracemi v řidičově sedadle, rušivým zvukem motoru a kolísáním volnoběžných otáček - výměna řídicí jednotky motoru

* Svítící kontrolka airbagů - výměna snímacího kroužku kontaktu

* Nefunkční klimatizace - doplnění chladicího média

* Špatně fungující elektrické zavírání střešního okna

* Rozpáraný šev sedáku řidičova sedadla a závada ve vyhřívání předních sedadel - výměna předních sedadel

* Do sedadla řidiče se vrátily vibrace, podruhé začaly kolísat volnoběžné otáčky - tentokrát testovací technika žádnou závadu neodhalila, neřešeno

* Rušivý hluk při plném otevření střešního okna - po rozebrání a opětovném sestavení ustalo

* Centrální zamykání nefungovalo ve stanoveném režimu, neproblikávaly kontrolky podle návodu - nebylo správně naprogramováno z výroby, oprava

* Prasklá žárovka v přední mlhovce - výměna

* Po celou dobu testu vůz zaostával ve rychlení z 0 na 100 km/hod o 1,5 vteřiny za údaji výrobce - neřešeno

* Svítící kontrolka signalizace závady elektroniky motoru - při příjezdu do servisu problém znenadání ustal - neřešeno

Poznámky: 1) po 40 000 km, kromě běžné údržby a náhrady normálně provozně opotřebovaných dílů a součástí (pneumatiky apod.), bez následků nehod a krádeží.
(viz Přehled... str. 6)
Autor:


Témata: nehody, Hluk, klimatizace


Nejčtenější

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Další z rubriky

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.