oprava
* Vibrace přicházející do volantu při běžném brzdění v rychlosti přes sto kilometrů v hodině - výměna všech čtyř brzdových kotoučů
* Nekultivovaný chod motoru, který se projevoval vibracemi v řidičově sedadle, rušivým zvukem motoru a kolísáním volnoběžných otáček - výměna řídicí jednotky motoru
* Svítící kontrolka airbagů - výměna snímacího kroužku kontaktu
* Nefunkční klimatizace - doplnění chladicího média
* Špatně fungující elektrické zavírání střešního okna
* Rozpáraný šev sedáku řidičova sedadla a závada ve vyhřívání předních sedadel - výměna předních sedadel
* Do sedadla řidiče se vrátily vibrace, podruhé začaly kolísat volnoběžné otáčky - tentokrát testovací technika žádnou závadu neodhalila, neřešeno
* Rušivý hluk při plném otevření střešního okna - po rozebrání a opětovném sestavení ustalo
* Centrální zamykání nefungovalo ve stanoveném režimu, neproblikávaly kontrolky podle návodu - nebylo správně naprogramováno z výroby, oprava
* Prasklá žárovka v přední mlhovce - výměna
* Po celou dobu testu vůz zaostával ve rychlení z 0 na 100 km/hod o 1,5 vteřiny za údaji výrobce - neřešeno
* Svítící kontrolka signalizace závady elektroniky motoru - při příjezdu do servisu problém znenadání ustal - neřešeno
Poznámky: 1) po 40 000 km, kromě běžné údržby a náhrady normálně provozně opotřebovaných dílů a součástí (pneumatiky apod.), bez následků nehod a krádeží.
(viz Přehled... str. 6)
- středa 20. září 2000