Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Brouci závodili v Praze na silnici i po Vltavě

  11:15aktualizováno  16:47
Sprinty brouků jsou jednou z nejparádnějších autařských akcí konaných v Praze. Na letošní ročník se brouci, kteří právě slaví osmdesát let od představení, s celou akcí přestěhovali z pražského vrchu Vítkova dolů k Vltavě do Modřan.

Podívejte se na jarní sraz majitelů jednoho z nejslavnějších aut všech dob. Závodění začalo prologem ve Vltavě, ve kterém závodily obojživelné vozy KdF 166 Schwimmwagen. Plovoucí auto ve čtyřicátých letech minulého století zkonstruoval Ferdinand Porsche pro potřeby vojáků.

Může se hodit

Hledáte nový nebo ojetý vůz? Vybírejte z bohaté nabídky vozů k prodeji na Automodul.cz.

Po poledni pak začali brouci závodit ve sprintech dvojic vyřazovacím způsobem. Volkswageny se vzduchem chlazenými motory soupeří ve třídách rozdělených podle kubatury. Svou vlastní kategorii mají Volkswageny Transporter.

Na letošní sraz brouků dorazilo do Modřan dorazilo 170 aut, na start sprintů se postavila šedesátka soutěžících. K vidění byly krásné kousky. Některé v původním stavu, další se slušivou patinou a jiné po kompletní přestavbě. K vidění byl brouk, který má v útrobách osmiválec audi, další kousek pohání motor z Tatry 613. Zlatým hřebem byl nejstarší dochovaný brouk, černá perla má sériové číslo 20 (prohlédněte si ho zde).

Autor:




Nejčtenější

Setinová rallye 7 Castles Trial 2017
OBRAZEM: Autoveteráni šplhali na hrady a zámky, závodili o setiny

Pohodové setkání v ospalém sobotním ránu, po kterém následuje uvolněná projížďka malebnou krajinou, je to jen na pohled. V setinové rallye se skutečně bojuje o...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Řidičce na dálnici D46 za jízdy upadlo kolo. Vůz poté dostal smyk, na silnici...
Pokud vám v servisu zničili auto, o náhradu škody se ozvěte hned

V pneuservisech mají napilno a hromadně mění zimní gumy za letní. Při vysokém nasazení se může stát, že kola správně neutáhnou. Uvolněné kolo poškodí vůz, v...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
Kdysi slavná britská značka MG zkusí Evropě nabídnout auta z Číny

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) SAIC, třetí z pětice nejsilnějších čínských automobilek, se chystá v roce 2019 vydat do Evropy. Je to také trochu „plán B“. Původně mířili Číňané do USA, ale...  celý článek

Tvorba designové studie vozu - exteriér
Od skici k finálnímu autu: tužka, počítač, hlína, sklo a barvy

Jak vzniká design auta? I přes přísné utajení, které v atelieru Škody vládne, jsme mohli nahlédnout do tvorby nejnovějšího konceptu značky. Na tvorbě...  celý článek

Další z rubriky

Volvo ÖV4
VIDEO: Volvo slaví devadesát let, ze švédských krabic jsou dnes krasavci

Assar Gabrielsson, prodejce kuličkových ložisek švédského výrobce SKF, který byl dodavatelem pro autoprůmysl, viděl při sledování rozrůstajícího se nadšení pro...  celý článek

Lancia Delta HF Integrale
Voltovy lancie v Česku osiřely. Fanatik legend rally tragicky zemřel

Postavou nevelký, soutěžáckým srdcem však velikán mezi nadšenci do světa rally a milovníky italské produkce zvláště. Na pohled nenápadný kouzelný dědeček, ve...  celý článek

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.