ženevské studie a koncepty

-
CITROËN. Vidí budoucnost i v autech podobných studii Pluriel. Její variabilita umožňuje auto použít jako běžný vůz s pevnou střechou, kabriolet nebo malý pickup. Fanoušci nesmrtelné kachny - Citroënu 2CV - doufají, že tvary plurielu dají vzniknout nové legendě.

BERTONE. Italská karosárna pomohla před více než deseti lety dodat tvary Škodě Favorit, dnes přemýšlí o studii vozu Slim (štíhlý). Úzká karoserie nabízí svezení dvojici pasažérů v posedu zvaném mezi cyklisty "tandem". Proč je kabina tak úzká? Protože ve městech se parkuje stále hůře.

JEEP VARSITY. Agresivní tvary patří do kateogrie designérských studií. Stejně jako dnes již běžně prodávané vozy kategorie luxusních off-roadů, míří Varsity spíše na silnice než do lesa. Svědčí o tom i jeho zrychlení z nuly na sto kilometrů, které americká automobilka uvádí jako sedmivteřinové.

FORD. Sází na funkcionalsmus. Hned tři druhy jednoduché karoserie představil pod rouškou konceptů označovaných číslicemi 24.7. Buď si zákazník zvolí kupé, kabriolet nebo pick-up. Auta budoucnosti mají být podle názoru Fordu prošpikována komunikační technikou, se kterou však francouzský koncern PSA přichází již letos na trh.