Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Žigulíky jdou s dobou: Lada Project C

  14:00aktualizováno  14:00
Lady, to nejsou už jen hranaté žigulíky, jejichž původ sahá do šedesátých let. Ty moderní se snaží zakulacovat a nabídnout více výbavy, technika ale stále zaostává. Budoucnost Lady by ale měla být jiná, třeba jako Project C.

Lada Project C | foto: AutoWeek.nl

Tradiční ruský výrobce se chce také podívat do velkého automobilového světa. Kromě omlazování své modelové řady se snaží zaujmout pozornost na autosalonech. Po ženevském konceptu označeném jednoduše "C" přivezla na autosalon do Moskvy další nesériové auto, protentokrát pojmenované "Project C".

Dá se předpokládat, že tuto vcelku realisticky vypadající ladu uvidíme i na autosalonu ve Frankfurtu, minule se ve městě nad Mohanem ruský výrobce chlubil autem na vodík.

S vývojem Projectu C pomáhala Magna Steyr, pod kapotu by se měla dostat benzinová 1,6 a dvoulitr.

Moderně vypadající sedan by měl na silnici vyrazit za dva roky. Nová lada dostane do výbavy posilovač řízení, ABS, airbag řidiče, elektricky ovládaná okna, úchyty dětské sedačky ISOFIX. Za příplatek chce automobilka z Togliatti nabídnout další airbagy, ESP, klimatizaci...

Podle několika málo informací prozatím nelze identifikovat, je-li Project C evolucí připravovaného modelu Silhouette, jehož představení bylo slíbeno na letošní rok. VÍCE O LADĚ SILHOUETTE

Lada Project C
DALŠÍ FOTKY (VČETNĚ INTERIÉRU) ZDE...

Autor:




Nejčtenější

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.