Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ztrátový Opel směle plánuje

  12:45aktualizováno  12:45
Z těžkých ztrát, které nenechají management Opelu klidně spát, by automobilku měly dostat především nové modely vozů. Je slibována agresivní strategie, během jednoho roku by se měly kromě přicházející vectry objevit na trhu další tři vozy. Pro další léta v Russelsheimu plánují přivést na svět nový model každých šest měsíců.

Již zanedlouho se na ženevském autosalonu představí malé MPV na bázi corsy. Jeho produkce je však ještě v plenkách, neboť výrobce stihne dodat první vozy na trh nejdříve začátkem roku 2003.

Na počátku příštího roku se také představí velký automobil, který koncern GM zařazuje do třídy mezi luxusní limuzínu a větší MPV. Půjde o auto velmi blízké konceptu signum, jenž jsme měli možnost spatřit na několika posledních autosalonech. Podvozek převezme z nové vectry, který je odborníky zatím velice vychvalován. Jen dojde k jeho prodloužení zhruba o 13 centimetrů, aby se získalo více místa pro pasažéry vyžadující luxus v podobě prostoru. Je totiž jednoznačné, že se nový Opel zalíbí především lidem z vyšších příjmových vrstev.

Další lahůdkou, která zpestří autopark Opelu (či Vauxhallu v Británii), se stane sportovní kabriolet na bázi tigry. Měl by mít plně ztahovací pevnou střechu, čímž se jednoznačně stane přímým konkurentem Peugeotu 206 CC. Spekuluje se, že jeho vzhled bude částečně inspirován i studií s názvem frogster, jež byla k vidění na zářijovém frankfurtském autosalonu.

Exteriér Conceptu M dozná jen malých změn, za rok by se v této podobě měl již začít vůz vyrábět.

Inspirace pro novou tigru cabrio?

Velice podobný konceptu Signum bude nový vůz, který se začne prodávat v příštím roce.

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Dopravní značka střídavá jízda
Místo dovolené snů hodiny v koloně: jak to ustát?

Čím více aut vyrazí o prázdninách na silnice, tím více uzavírek, omezení, objížděk a kolon se vyrojí na dálnicích a silnicích. Jak přežít hodiny v zácpě, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.