Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pininfarina Nido: geniální bonbónek

Jak přežít cestování v přeplňených ulicích měst? S nidem od Pininfariny. Kličkování v křivolakých uličkách měst pak bude veselejší a hlavně mnohem rychlejší. Italské mikroauto je ale především superbezpečné. A to jak zvenku, tak zevnitř.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Princ

5. 10. 2004 17:51
Povedené autíčko
Opravdu pěkné autíčko, alespoň mě se líbí. Škoda, že VW a tedy i Škoda je taková konzervativní automobilka a nezkusí něco zajímavého třeba z Fabie.
0 0
možnosti

werwer

29. 9. 2004 19:42
problem malych aut
, problem malych aut je ten ze s nima clovek ve meste neni pohyblivejsi nez s velkym. to ze to potrebuje na zaparkovani o metr min mista nic neresi. smart je jiny, s tim se zaparkuje vsude, ale porad co je to proti BMW C1, to je do mesta ideal.
0 0
možnosti

Vendula

29. 9. 2004 21:51
Re: problem malych aut
Pokusím se trošku odporovat - s malým autem v současné době skutečně není člověk ve městě o mnoho rychlejší než s velkým, ale situace by se určitě zlepšila, kdy ti prckové tvořily velké procento (dejme tomu čtvrtinu) a tudíž to tedy do určité míry řešení je. To, že je auto o metr menší se mnohdy sakra hodí. Se Smartem (s tím malým) se skutečně dá zaparkovat ledackde a to vzhledem k tomu, že se vejde kolmo ke krajnici tam, kde ostatní parkují paralelně (otázka je, jestli se to u nás v blbákově vůbec může - někdo mně poučte). Každopádně to je velice pěkné autíčko a domnívám se, že toho bude přibývat - v evropských a asijských (a konec konců některých amerických) velkých městech už toho místa skutečně moc není. Dá se očekávat, že v nedaleké budoucnosti budou malé vozy zvýhodňovány i zákony (v Japonsku už to snad mají). Příznivá hmotnost (v důsledku nevelkých rozměrů) se rovněž hodí pro použití alernativních pohonů (až se to drobet dotáhne), které nebudou muset hýbat dvěma tunami železa. Každopádně toho bude čím dál víc - eventuelně i u nás      
0 0
možnosti

grol2

29. 9. 2004 19:08
pekne
Moc peknej drobecek. Jen asi nemyslej na cechy. S tema gumama (50tky a 45tky) je to na cesky tankodromy jak delane ;)
0 0
možnosti

Raffael

29. 9. 2004 18:56
Krásný design
Krásný design a pravděpodobně i celkem pokroková konstrukce.   
   Škoda, že to bude pravděpodobně cenově nedostupné. Jinak ty závistivé komentáře pode mnou - celkem síla a leccos to svědčí Například o tom, že i blb jako je Krakonos umí číst a psát - bohužel .  
0 0
možnosti

p

29. 9. 2004 12:11
d
0 0
možnosti

performer

29. 9. 2004 10:18
design super, ale
oproti Smartu je to moc dlouhé (nelze parkovat příčně k chodníku a šířkou nepřesahovat podélně stojící nákladní auto) a asi i drahé...
0 0
možnosti

mrk

29. 9. 2004 8:41
vzhled
znovu jsem se přesvědčil že pininfarinuf design je o ničem ..
0 0
možnosti

W.

29. 9. 2004 16:43
Re: vzhled
takovýho povyku kvůli takovýmu prckoj? Je tona hov*o...
0 0
možnosti

Krakonos CDN

29. 9. 2004 6:56
s r a c k a
z Italie , no a z tech dalsich mini kostitras delany zlutaskama v EU ji urcite dostanete ............. a zidovska svine felcar co mel met Mengele v Auschwitz na pokusy nekde na stole v pitevne vas pak bude lecit  ...........
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...