Diskuze
Hitlerova dálnice se užívá dodnes, vstup na ní měl být na pas
Děkujeme za pochopení.
jen jdu okolo
Těm co jsou proti
V Jevíčku a okolí přišlo několik set lidí o práci v Astra Diu Jevíčko ("šikovně" privatizovaném a prodaném Gilettu), další lidé přijdou o práci ve Woodexu a přesto se najdou tři stovky těch, co jsou proti výstavbě silnice, která by mohla přinést lepší dopravní obslužnost a s tím související pracovní místa. Vždyť dnes přichází investor jen tam, kde je dobře fungující dopravní obslužnost - nové fabriky vznikají jen u dálnic a rychlostních komunikací a stejně tak města prosperují jen u dopravních tepen. To platilo vždy a platit to bude i v budoucnu.
Luboš
Postavit
ihned, my co zde bydlíme, tak prostě na trase Brno - Sebranice je to v týdnu hrůza. Nejdřív pár matějů v Bystrci a teď zase na druhé straně. Ta silnice je moc důležitá, navíc teď , když se staví silnice Brno - Vídeň, tak až bude hotová, tak to bude ještě horší než teď. Já konkrétně do Brna z Boskovic jedu třeba 25 minut nebo když se daří, tak i hodinu.
Hitlerova dálnice
ona je v podstatě skoro celá postavená
Když se podíváte na letecké snímky na www. mapy.cz, tak je krásně vidět, že těleso dálníce je v podstatě kompletně hotové z Brna až k Moravské Třebové.
jl
Re: ona je v podstatě skoro celá postavená
Tak to je mazec, v podstate to staci prohrnout a muze se jezdit.
Takovych del zustalo po Adolfovi vic - skoda ze to byl takovy magor kvuli cemuz tu valku prohral - nas... moc lidi. Ted uz jsme mohli jezdit kolem Prahy severni stranou, jenze soudruzi to nebyli schopni dostavet ani za 50 let.
Onofrey
jantarová cesta
Je zajímavé, že trasa této komunikace navržená Němci v podstatě kopíruje prehistorickou obchodní stezku Vroclav-Kladsko- Moravská Třebová- Boskovice-Brno-Vídeň... mám pocit že se jedná o jednu z větví tzv. Jantarové stezky. Mimochodem s minimálním převýšením, se skvělou průchodností krajinou a tedy i s minimálním náklady. Já bych to ale stavěl v co neneschůdnějším terénu, samý viadadukt a most, aby si betonová lobby přišla na své... (poslední věta je pokus o vtip).
Demeter.
Re: jantarová cesta
myslim, ze nema cenu snazit se zabit to, co je veky odzkouseno. Ale beton lobby hraje za svuj job.
pavel
Tady jsou modely R43 Bystrc
http://www.brno.cz/index.php?nav01=88&nav02=89&nav03=3180&nav04=3173&nav05=3178
pavel
Zase nazory jen proti ??
300 lidi par dedin je proti. Proc neuvedete, ze Boskovice, Cerna Hora, Lipuvka podepisuji petice PRO stavbu R43 ???? Bystrc argumentuje, ze je nesmysl vest R43 sidelnim celkem (20.000lidi) velikosti okresniho mesta. Ze je tato doprava smerovana pres cele Brno, Kralovo Pole a Reckovice, ktere maji velikost nekolika okresnich mest, taky uz nikdo neuvadi. Postavit a hotovo.
pádlo
Re: Zase nazory jen proti ??
Měl by sis to lépe přečíst. Ty lidi nejsou v principu proti stavbě R43, chtějí jen aby se využila Hitlerova dálnice místo toho aby se stavěla úplně nová silnice. Jestli jsem to teda dobře pochopil já.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....