Diskuze
Jezdit úsporně je hračka. Vyzkoušeli jsme to
Děkujeme za pochopení.
ME
Seat Toleto 1.9 TDI 103 kW
Mám tuhle mašinku a po načipování na 103 kW z 81kW mi to žere v praze 6 litrů při normální jízdě a 6.5 když se chci trochu projet. Na dálnici při 150kmh 5.1 litru a při 110kmh 3.9 (vždycky s klimatizací) ... ale pak jsem měl dřív Seata Cordobu 1.6 74kW a tam jsem se ve městě nedostal pod 9 litrů :((
dany
funguje to
jezdím 20 km dopráce do centra Prahy a spotřeba je o 2 l menší, Holešovičky sjíždím na se zařazenou 5-kou asi šedesátkou, rychlíky dojedu v Argentinský, minimálně je mán na dohled u Muzea.
darmo
Všeho moc škodí
Několik základních zásad uspoří hodně paliva. Honba za dalšími desetinkami už je hloupost, bez velkého efektu. Všeho moc škodí a vždycky je potřeba trošku přemýšlet.
Pro praktické využití je to hezky popsáno tady:
kelehen
saab 9-3 2.0i
průměrná spotřeba 9.5l/100km, styl jízdy téměř nemá vliv, najradši má 150km/h na dálníci - 8l/100km.
haki
Audi 2,5TDI tiptr
jezdím za 9,8 a s tím moc nenadělám,ale to si dopřeju jen Vervu
MaKI
NAFTA PATRI DO KAMEN!
My pripada, ze v tehle republice jezdi kazdej na naftu :-).
BMW320i V6 ATMOSFERA BENZIN - ZADNY PREPLNOVADLO
6.9l/100km
vimjaktoje
Re: NAFTA PATRI DO KAMEN!
Jistě, na dálnici benzín v nádrži dokonce přibývá
Karel Pátý
ŠOII
vlastním ŠOII 1,9TDi, dlouhodobá spotřeba kolísá kolem 5,5l a to většinou opravdu nejezdím podle zásád úsporné jízdy, protože pak se pro mě řízení stává nudnou záležitostí. Někdy však dostanu pijánko náladu a jedu v klídku, pak jsem schopen se se spotřebou dostat až o 1 litr méně. Jiná věc ovšem je, že palubní počítač ve ŠOII lže, stává se že naměřená hodnota průměrné spotřeby vůbec neodpovídá natankovaným litrům a ujetým kilometrům.
ET
ekojizda
moje denni dojizdeni - cca 20km po okreskach na Dobris, odtud po dalnici na Smichov do Tesca. Nvm kolik jsem mel prumernou spotrebu, ale kdyz jsem to "honil" (tzn. furt noha na plynu, brzda-plyn, nevyrazovani z kopce atd), tankoval jsem za 1000 jednou za 3 dny. Eko stylem jizdy tu samou trasu - tankovani za 1000 jednou za 4 dny:) Spocitejte si to sami;)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...