Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šrotovné by se nakonec vyplatilo všem

Ekonomové se nemohou shodnout, jestli po vzoru okolních států, naposledy Slovenska, zavést takzvané šrotovné, tedy státní dotaci při koupi nového vozu a současné likvidaci toho starého. Většinou jsou proti – je to, jak tvrdí, nepřípustná deformace trhu, která podpoří jen výrobce aut a ostatní odvětví průmyslu ostrouhají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JIRKA

6. 5. 2009 12:28
Ne vsechna stara auta jsou vraky

Moc by mě zajimalo kde má normalni průmerna rodina vzit penize na nove auto,když má mesicní příjem průměrně 15 až 20 tis korun z toho zaplatí nájem nebo hipotéku a i ta nejlevnější auta stojí stále přes 150 tisíc. To znamená že k tomu vašemu šrotovnému se rodina zadluží na  pár let  a mohou začít pomalu shanět zase nové auto,protože to jejich už brzi bude stare a nevihovujicí.Apřesto že bude mit najeto malo kilometrů a bude opečovávané jak to u spousty lidí bývá,bude opět nová euro norma podle které je jejich krásné auto špatné a nevihovující.Tak skuste vymyslet a udělat něco pro průměrnou rodinu s dětma ať si ta podle vás nová,lepší a ekologičtější auta mohou dovolit.Protože navrhovat něco na co lidi(většina lidí) penize nemaj a je k ničemu.;-€

0 0
možnosti

milda.mds

30. 3. 2009 10:18
hlouběji do kapsy

Šrotovný je tak dobrý pro bohatý.Obyčejný člověk,co v přišel o práci a musí splácet (hypotéku,půjčku apod.) si asi za tu almužnu,co by stát dal nové auto nekoupí.;-O

Mě by museli dát tak 250000,abych si koupil nový auto.;-D

Myslím si,že jsou důležitější věci než koupě nového auta.R^

0 0
možnosti

Delmor

28. 3. 2009 14:14
SOCANSKÁ EVROPA?

Vsichni kolem jsou socani, pac davaji srotovne. Jak se nekdo nelibi modrym, tak je socan. Jenze socan neni nadavka. Socan mysli i na druhe. Socan neni socka. Jsem rad, ze jsem socan. Neni mi ukradene nestesti jinych, ovsem kdo moji pomoc zneuzije toho kopnu do lulina... Tak by se mel chovat i stat. A krize? Zadnou nepocituju. Nicmene obnova autoparku CR je nutna. Odpis DPH je blbost, zase vice ziskaji lide, kteri nakoupi draha auta. Konecne padla ta vlada dementu.

0 0
možnosti

BOSCH

18. 3. 2009 12:46
Vepřová

Podpoříme ty, kteří nám dají nejvíc na volební kampaň.  To je obsah šrotovného. Jinak by jsme měli skleněné, vepřové a i jiné.  Normální podnikatel by si utrhl u huby aby firma přežila. Oni propustí dělníky a chtějí podporu od státu. Kde je Klausovo tržní hospodářství? To funguje jen pokud je podnikání exsistenční záležitost. Nemakáš umřeš hlady. A tady je sociální síť pro bohaté. Ať skrachují a najdou si práci jinde. Firem vyrábějících auta je dost. Nouzí o výběr trpět nebudeme.

Jinak je zajímavé, že si častěji koupíme nové auto ale ne talíře, skleničky a pod.. A rád bych vidě vánoční prémije u škodovky.

0 0
možnosti

jindral

12. 3. 2009 1:32
já ci taky :)

šrotvné na zuby! Za prvý bych nový fakt potřeboval, za druhý nastartuje se tím zcela jistě národní ekonomika:) Erudovanost našich politiků a novinářů je žalostná... Útěchou nám může být fakt, že jinde v tzv. vyspělejší evropě tomu není až tak jinak... Snad tak nějak prostě přežijem tuto dobu doufajíc, že ve většině případů budem mít co žrať a kde bydlet, vo nic jinýho de facto nejde... zas mluvím o většině z nás. Já osobně bych nejraději frnknul do jiných světů naší země, leč zajeté životní koleje mě to nedovolí, je to škoda, rád bych to zkusil a třebas se i vrátil, mám to tady rád, tedy přírodu:)

0 0
možnosti

FILDA

11. 3. 2009 23:59
Tohle jsou kecy socanskýho producenta automobilů

 Z daní nás všech se některým vyvoleným bude přispívat na nové auto. Kdo na tom vydělá? Automobilová loby tim že prodá víc aut a socani tim že se zalíběj svým voličům že jim přidaj na nový auto, symbol to bohatství. Ty nesmysly o ekologii se opravdu nedaj poslouchat. Starý auto žere 8 litrů na sto, nový 7,8. Úspora emisí z paliva za dobu jeho životnosti je o řády nižší než kolik se vyprodukuje výrobou toho nového auta. Nejekologičtější je jezdit ve starej šunkách a nový nevarábět, tím se ušetří daleko víc emisí. Jenže to se jaksi nikomu nehodí do krámu že? Gratuluju vládě že tento automobilovosocialistický atak ustála a nepodlehla.

0 0
možnosti

Pavel

12. 3. 2009 10:14
Re: Tohle jsou kecy socanskýho producenta automobilů

katalizátor asi nemají všechny šroty ,postav se na křížovatce za starý auto a pochopíš pokud nejsi zabedněnec ,100milionů km a fritovací olei nebo benzol nebo jak se ta sračka jmenuje asi dělá svoje.není to jen o ekologii a daních

podivej se na nehodovost ,náklady na ošetření,celková bezpečnost a možná prozřeš.kecy o socanech a první myšlenka na zisk ukazuje že to vidíš (Y) . a negratuluj to šrotovné bude akorát později u nás to trvá déle (eudotace,topná nafta,strom,euro, šabování podílu ve vládě ze šrotovného se rísuje tak do května je šrotové tady EU nás naučí zač je toho loket.

0 0
možnosti

engels

11. 3. 2009 20:01
7

hm OK mam 2 roky stary notas, je neekolgicky, potrebuji prispebek akorat to vyjde.

nebo at mi snizi dane o srotovne, stejne tak me manzelce  a at daji nastudia mym detem srotovneR^

0 0
možnosti

MMMMM

11. 3. 2009 18:44
:-)

šrotovné na konvici? potřeboval bych novou

0 0
možnosti
MP

tmf

11. 3. 2009 18:45
Re: :-)

šrotovné na izolace a sádrokartony

0 0
možnosti

ciankal

11. 3. 2009 16:24
Takze uz i slovaci

 budou jezdit v novych autech a platit eurama. No a co budeme mit my ?  PRD( plecky a kacky) 

To  cechackovstvi ala Klaus mi moc narodni hrdosti neprida

0 0
možnosti
MP

tmf

11. 3. 2009 16:31
Re: Takze uz i slovaci

myslím, že zrovna socanské šrotovné jim závidět nemusíme, buďme rádi že ho mají, jistě koupí i něco u nás vyrobeného. Ať ho mají nejlépe všichni jen proboha u nás ať se k tomu neodhodlají.

0 0
možnosti

shutdown

11. 3. 2009 16:15
cena likvidované ojetiny

jenže pěknou 306 z toho příkladu můžete prodat za 40 tisíc, když bude v top stavu tak i za víc, takže se vám stejně nevyplatí ji za 1000 euro sešrotovat.

0 0
možnosti

General-

11. 3. 2009 18:42
Re: cena likvidované ojetiny

Za 14 let staryho pazouta 40 tisic pri poplatku za preregistraci, to bych teda nedal.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...