Diskuze
Šrotovné by se nakonec vyplatilo všem
Děkujeme za pochopení.
JIRKA
Ne vsechna stara auta jsou vraky
Moc by mě zajimalo kde má normalni průmerna rodina vzit penize na nove auto,když má mesicní příjem průměrně 15 až 20 tis korun z toho zaplatí nájem nebo hipotéku a i ta nejlevnější auta stojí stále přes 150 tisíc. To znamená že k tomu vašemu šrotovnému se rodina zadluží na pár let a mohou začít pomalu shanět zase nové auto,protože to jejich už brzi bude stare a nevihovujicí.Apřesto že bude mit najeto malo kilometrů a bude opečovávané jak to u spousty lidí bývá,bude opět nová euro norma podle které je jejich krásné auto špatné a nevihovující.Tak skuste vymyslet a udělat něco pro průměrnou rodinu s dětma ať si ta podle vás nová,lepší a ekologičtější auta mohou dovolit.Protože navrhovat něco na co lidi(většina lidí) penize nemaj a je k ničemu.
milda.mds
hlouběji do kapsy
Šrotovný je tak dobrý pro bohatý.Obyčejný člověk,co v přišel o práci a musí splácet (hypotéku,půjčku apod.) si asi za tu almužnu,co by stát dal nové auto nekoupí.
Mě by museli dát tak 250000,abych si koupil nový auto.
Myslím si,že jsou důležitější věci než koupě nového auta.
Delmor
SOCANSKÁ EVROPA?
Vsichni kolem jsou socani, pac davaji srotovne. Jak se nekdo nelibi modrym, tak je socan. Jenze socan neni nadavka. Socan mysli i na druhe. Socan neni socka. Jsem rad, ze jsem socan. Neni mi ukradene nestesti jinych, ovsem kdo moji pomoc zneuzije toho kopnu do lulina... Tak by se mel chovat i stat. A krize? Zadnou nepocituju. Nicmene obnova autoparku CR je nutna. Odpis DPH je blbost, zase vice ziskaji lide, kteri nakoupi draha auta. Konecne padla ta vlada dementu.
BOSCH
Vepřová
Podpoříme ty, kteří nám dají nejvíc na volební kampaň. To je obsah šrotovného. Jinak by jsme měli skleněné, vepřové a i jiné. Normální podnikatel by si utrhl u huby aby firma přežila. Oni propustí dělníky a chtějí podporu od státu. Kde je Klausovo tržní hospodářství? To funguje jen pokud je podnikání exsistenční záležitost. Nemakáš umřeš hlady. A tady je sociální síť pro bohaté. Ať skrachují a najdou si práci jinde. Firem vyrábějících auta je dost. Nouzí o výběr trpět nebudeme.
Jinak je zajímavé, že si častěji koupíme nové auto ale ne talíře, skleničky a pod.. A rád bych vidě vánoční prémije u škodovky.
jindral
já ci taky :)
šrotvné na zuby! Za prvý bych nový fakt potřeboval, za druhý nastartuje se tím zcela jistě národní ekonomika:) Erudovanost našich politiků a novinářů je žalostná... Útěchou nám může být fakt, že jinde v tzv. vyspělejší evropě tomu není až tak jinak... Snad tak nějak prostě přežijem tuto dobu doufajíc, že ve většině případů budem mít co žrať a kde bydlet, vo nic jinýho de facto nejde... zas mluvím o většině z nás. Já osobně bych nejraději frnknul do jiných světů naší země, leč zajeté životní koleje mě to nedovolí, je to škoda, rád bych to zkusil a třebas se i vrátil, mám to tady rád, tedy přírodu:)
FILDA
Tohle jsou kecy socanskýho producenta automobilů
Z daní nás všech se některým vyvoleným bude přispívat na nové auto. Kdo na tom vydělá? Automobilová loby tim že prodá víc aut a socani tim že se zalíběj svým voličům že jim přidaj na nový auto, symbol to bohatství. Ty nesmysly o ekologii se opravdu nedaj poslouchat. Starý auto žere 8 litrů na sto, nový 7,8. Úspora emisí z paliva za dobu jeho životnosti je o řády nižší než kolik se vyprodukuje výrobou toho nového auta. Nejekologičtější je jezdit ve starej šunkách a nový nevarábět, tím se ušetří daleko víc emisí. Jenže to se jaksi nikomu nehodí do krámu že? Gratuluju vládě že tento automobilovosocialistický atak ustála a nepodlehla.
Pavel
Re: Tohle jsou kecy socanskýho producenta automobilů
katalizátor asi nemají všechny šroty ,postav se na křížovatce za starý auto a pochopíš pokud nejsi zabedněnec ,100milionů km a fritovací olei nebo benzol nebo jak se ta sračka jmenuje asi dělá svoje.není to jen o ekologii a daních
podivej se na nehodovost ,náklady na ošetření,celková bezpečnost a možná prozřeš.kecy o socanech a první myšlenka na zisk ukazuje že to vidíš . a negratuluj to šrotovné bude akorát později u nás to trvá déle (eudotace,topná nafta,strom,euro, šabování podílu ve vládě ze šrotovného se rísuje tak do května je šrotové tady nás naučí zač je toho loket.
engels
7
hm OK mam 2 roky stary notas, je neekolgicky, potrebuji prispebek akorat to vyjde.
nebo at mi snizi dane o srotovne, stejne tak me manzelce a at daji nastudia mym detem srotovne
ciankal
Takze uz i slovaci
budou jezdit v novych autech a platit eurama. No a co budeme mit my ? PRD( plecky a kacky)
To cechackovstvi ala Klaus mi moc narodni hrdosti neprida
tmf
Re: Takze uz i slovaci
myslím, že zrovna socanské šrotovné jim závidět nemusíme, buďme rádi že ho mají, jistě koupí i něco u nás vyrobeného. Ať ho mají nejlépe všichni jen proboha u nás ať se k tomu neodhodlají.
shutdown
cena likvidované ojetiny
jenže pěknou 306 z toho příkladu můžete prodat za 40 tisíc, když bude v top stavu tak i za víc, takže se vám stejně nevyplatí ji za 1000 euro sešrotovat.
General-
Re: cena likvidované ojetiny
Za 14 let staryho pazouta 40 tisic pri poplatku za preregistraci, to bych teda nedal.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...