Diskuze
Škoda Superb: jezevčík, co umí zabrat všemi čtyřmi
Děkujeme za pochopení.
Host
Manuální převodovky...
...by měl konečně někdo zákonem zakázat. Zabily už víc lidí než kouření za jízdy a telefonování bez hands-free dohromady. O tomhle problému kupodivu nikdo otevřeně nehovoří a nikdo nedělá statistiky, kolik srtelných nehod (například při předjíždění) se stane v přímé souvislosti s manuální převodovkou z doby kamenné. Prostě se vyrábí něco, co je už 50 let passé.
Některé dnešní automatické převodovky mohou dokonce snížit spotřebu. Počítač zkrátka řadí lépe než člověk. Nehledě na jízdní komfort, který je nesrovnatelně lepší z pohledu řidiče i z pohledu ostatních cestujících. Zrychlení je totiž s automatickou převodovkou téměř plynulé, zatímco u archaického manuálu samozřejmě klesne na nulu pokaždé, když sešlápnete spojku. Nemluvě o již zmíněném předjíždění.
Host
Re: Manuální převodovky...
Mam (po deseti letech co jsem jezdil s manualem) sluzebni auto s automatem (DSG) a neco to do sebe ma... Je to sestikvalt a neumim si predstavit, ze bych tam jak magor ladoval rychlosti manualne (kdyz to behem peti vterin pri rozjizdeni zaradi 3x pri normalnim rezimu kdy se motor tak nevytaci).
betinajano
Jezevčík a plechovka..
Moja jazvečica Kikina je urazená, že ju kadejaký motoristický novinár porovnáva s kusom plechu na kolesách. Každý chovateľ tohoto druhu psa musí by urazený spolu so svojím štvornohým kamarátom. Lebo tie krásne oči a ladný tvar tela nemôže dajaká plechovka nahradiť.
Kuba
jako obvykle..
jako obvykle se tu do krve rezou zaryti skodofkari kteri povazuji cokoliv se sipem ve znaku za uberwagen a antisokofkaru, podle kterych by byla Skoda hnuj i kdyby nabizela 100% kopii maserati za cenu ojete felicie.
Moje zkusenost je jako majitele japonskeho vozu (nissan) a zaroven cerstvy majitel skodovky (superb). Jezdil sem samozrejme i ostatni konfekci (passat, octavia I, II, stary skodovky, japonsky auta.. francouzky auta, americky auta) takze si troufam tvrdit ze snad nevarim uplne z vody.
Kuba
Re: jako obvykle..
takze k superbu - ano, je tu jista jezevcikovitost, design zvenku zadna slava - ale koho to zajima? ja se vetsinou pohybuji v aute na miste ridice a nikoliv behanim za vozem abych mohl obdivovat/hanet zadek auta. Takze spis ocenuji prakticnost.
mam TSI DSG Elegance, bratru za 9 stovek (neplatil sem, sluzebni, za 9 kilo si dovedu predstavit lepsi auta). zatim dojmy celkem pozitivni i neco horsiho. Sedi se v tom dobre, zada neboli ani po delsi trase. vsecky cudliky hejblatka celkem ergonomicke, radio v pohode, hadsfree obcas odpoji telefon.. Vyhled z vozu pres sloupky zadna slava, dozadu straslivy - vlastnost vsech novych aut. Kufr jako krava, hluboky, vysoka hrana jak psali v clanku. Jezdi to dobre, mam sportovni podvozek, ale na nissana to v zatackach proste nema - to ale neni chyba to je vlastnost.
motor tichy, slusny vykon, DSG radi celkem inteligentne, mozna sem cekal samotovejsi chod - obcas citim jak preradi, ale neni to zadna traga asi si to sedne casem.
Vašek/Brno
a vo vo tom to je
mě se Superb nelíbí = nekoupil bych si ho. Auto to určitě špatný není,ale není to ani žádný zázrak.. O II se myslím docela povedla a Yeti se mi opravdu líbí, zato fabia i Roomster subjektivně vypadá hrozně.. kdo chce a má na něj,ať si superba koupí a přeju mu s ním spousty šťastných kilometrů.. no a komu se nelíbí,tak ať si koupí něco jinýho a přeju mu taky spousty šťastných kilometrů..
nezaujatý
shoduji se s autorem článku
Jsem příznivce Škody za její sportovní výsledky za totality a mám O2 s níž je absolutní spokojenost. Člověk chce pořád více a více a i já jsem si kladl otázku zda nepřesednout do superba. Ale ten vzhled zadku a jeho celková vizáž mne v ničem neoslovila. Když už výše než O2 tak japonce nebo Yeti.
Vlada
85-5-5-5
jen bych se zeptal, jak se dosahne takovehoto rozlozeni 85lz 5pz 5lp 5pp, predpokladam ze v predu a vzadu je otevreny diferencial, ktery prenasi moment 1:1 resp. 50:50, pricemz velikost toc. momentu urcuje kolo s mensi prilnavosti, podle me lze dosahnout max tohoto scenare 45-45-5-5 i kdyz je protocejici se zadni leve blokovane???
et
Re: 85-5-5-5
1. diferak tam neni je tam haldex co prenasi moment. tj. 90/10 mezi napravy. leve a prave kolo se pak doladi pribrzdenim. chudaci kotouče :-D
karel
!
To je zvláštní, jake kategorické závěry se zde vynášejí nad škodovkou. Slova jako katastrofální, hrozný, otřesný, atp., atp. Já to beru tak, že každému co jeho jest. Každému se holt líbí něco jiného. O tom, kde všude a jak byl SII oceněn se dočtete jinde - http://new.skoda-auto.com/CZE/news/info/news/News/Pages/2009_17_SuperbAutemrokuvosmizemich.aspx. Vždycky říkám, až dotyčný kecal vyrobí ČEHOKOLIV stejné množství jako Škodovka vozů, a dokáže to následně prodat, ten pak tady může klidně pindat nad katastrofálností
Liborus
Re: !
To o co mi jde, je nepochopitelné opěvování poslední octavie a Fabie a Superbu zvenku. Fabia vypadá jako koza na 4 kolech, Superb má naprosto nevyvážený design zadku (stačí se podívat na směšný ušláplý kufr a na světla zabudovaná ve výku kufru (jakoby ze staré Sonaty). Kdo neví, jak má být ztvárněn zadek auta v této dřídě, ať koukne na novou C5, nebo na novou Sonatu. V porovnání s němi je Superb směšný. Podle men to bude první, co bude změněno Faceliftem...
Vrcholem je asi zaimplementování oblích křivek do předních světlometů a masky na Octavii2. Ač auto působí svěže a moderněji, jeho design je nevyvážený. Stačí se kouknout na ostře řezané tvary auta a po příchodu na kapotu an vás koukají protáhlé oblé křivky světel....Pro normálního smrtelníka to asi není důležité, ale pro designera je to jako pěst na oko...Takže katastrofa. Jinak Škodovka je top a doufám, že pan Kaban, co by nové designer jejich vzhled patřičně vylepší.
Liborus
Design
No rád bych zareagoval na tolik opěvovaný design všeho, co má na sobě znak škoda.
Asi je to trochu nemoc, ale už jem se s tím nějak srovnal. Každopádně můj názor na škodovku je následující: Katastrofální a nevyvážený vnější design (kromě Octavia II). Dalo by se říct že se jedná o mix korejského oblého designu před deseti lety s nynější německou ostrohranou moderní design školou.
Interiérově průměr, kvalita celku vynikající (vycházím ze znalostí testovacích předpisů jednotlivých automobilek a z přístupu a úrovně kvalitářů v tékteré automobilce). Levný servis a ND v každé vesnici (skuste porovna ND na japonce a uvidíte).
Jediné co mě trochu trápí, škodovku má každý druhý v čr. První novodobou škodovkou na kterou se bude dát dívat bude Yety. Pokdu bude za rozumnou cenu, rád si ji koupím...
Pat
Re: Design
"Levný servis a ND v každé vesnici (skuste porovna ND na japonce a uvidíte)"? Nezaspals v 80. letech?
Martin.strike
Líbí se mi
Interiér je hodně hezkej, až na ten volant, ten se mi nelíbí vůbec. Přední masce bych dal tak 3/5, zadek taky. Boční pohled je klasika. Co se týče motoru, tak ten dvoulitr je hodně slušnej. Ale haldex, haldex není plnohodnotný 4x4, ale náhrada. Jinak slušné auto za slušnou cenu. Mám zkušenost s minulou generací ve 2.8 V6 a byljsem spokojen, až na tu spotřebu. Takové reprezentativní auto, se kterým se dá jet i na dovolenou.
hefaistosh
Re: Líbí se mi
Pár centimetrů na šířku by neuškodilo,to by i ten zadek vypadal hned jinak.Volant by mohl být jiný,ale ten určitě dají při faceliftu jak to tak chodí.A plnohodnotný 4x4si myslím pro tento typ auta a v téhle třídě je zbytečné.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!