Diskuze

Trabant, který nesmrdí, má průhledný kryt motoru. Chutná mu lepší benzin

S jasně zeleným a dokonale "vytuněným" trabantem jsou nepřehlédnutelní. Když Jiří Patak se svou přítelkyní Monikou Reškovou vyrazí jen tak na projížďku, kdekdo na ně mává, fotí si je. Prostě atrakce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel-v

21. 7. 2012 20:14
Bohatí puberťáci

Jako článek sám o sobě hovoří o tom, jaká to jsou telátka. Draší benzín pochopitelně význam nemá a právě naopak - vysoké oktanové číslo bude způsobovat naděrné zahřívání motoru na které neni chlazení stavěné. Co se týká přesného předstihu pro nizné splodiny ... pochopitelně blábol - novější trabanti měli elektronické zapalování které fungovalo dokonale. Ale jo, rodiče dali stovku tisíc tak se utratí za blbosti.

0 0
možnosti

Owneil

17. 7. 2012 21:12
No

Ja se v tom také něco najezdil a nemám na něj špatné vzpomínky R^ Třeba ten měřák benzinu jsem neměl, tak jsem to zkoušel klackem kterej jsem nechával pořád u nádrže ;-D Hezkej koníček R^

0 0
možnosti

ertz

17. 7. 2012 15:19
Čistit Blatníky zevnitř

To opravdu někdo dělá?;-D

0 0
možnosti

Gaston9

17. 7. 2012 18:53
Re: Čistit Blatníky zevnitř

... a komu to prospěje ? ;-D

0 0
možnosti

habásko

17. 7. 2012 11:17
Výsledek sice pohledný

ale protože je to na SPZ tak nevím jak se tváří STK na použití brzd z Felicie atd.... ?  Sice účinnější, ano, ale pořád jen bez homologace....

0 0
možnosti

dodo-dodo

17. 7. 2012 13:28
Re: Výsledek sice pohledný

jako ze brzda z felicie nema homologaci? pokud auto projde STK a brzdi rovnomerne, na aute jsou pouzity dily s homologaci pro silnicni provoz, je uplne jedno, co tam je

klidne si tam muze dat keramiky z porsche a STK to muze byt jedno;-D

0 0
možnosti

muž s koženou brašnou

16. 7. 2012 23:31
Trabant, který nesmrdí je jako koupit si banány bez fronty.

1 1
možnosti

Shackall0

17. 7. 2012 0:19
Re: Trabant, který nesmrdí je jako koupit si banány bez fronty.

Trabant nemusí nutně smrdět. Dokonce je na tom lépe, než leckterý turbodiesel - jel jsem tuhle za poměrně novým Volvem a přemýšlel jsem, kde má můj weekendový vůz přepínání na vnitřní okruh, to byl smrad jak z Multikáry. Tráboš potřebuje jezdit na normální benzín v předepsaném poměru s normálním olejem, potřebuje občas vyhnat z výfuku usazeniny a občas udělat nějakou tu údržbu - té je výrazně méně, než například na Feldě, o TDi z přelomu tisíciletí nemluvě.

2 1
možnosti

macarát

16. 7. 2012 22:48
Na trabantovi je dobré

že je poměrně lehký. Škoda, že už se takové auto nedělá. S dnešními motory by měl velmi malou spotřebu.

0 0
možnosti

Shackall0

17. 7. 2012 0:14
Re: Na trabantovi je dobré

Jj, měli ho modernizovat. Na rozdíl od Wartburgu na to měl potenciál (samonosná kastle, nezávislé zavěšení kol). Pro VW to mohla být vynikající platforma pro downsizované malé motory - s HTP by dělal divy.

Jako jediný zásadní problém bych viděl to odpružení, jakkoliv Amerikáňci dělali auta na listových perech ještě koncem 90. let.

0 0
možnosti

DISK

16. 7. 2012 21:48
aha....

....tak tenhle druh koníčka jsem nikdy nepochopil. Na druhou stranu, je to sociální, jistě tak utratí spoustu peněz, které by třeba ležely doma bez užitku.

3 1
možnosti

Labia Majora Zemanová

16. 7. 2012 21:22
...

umyt mineralkou? duvod? destilku bych pochopil

0 0
možnosti

duch zavražděného iuose

16. 7. 2012 21:25
hmm

asi odbublinkuje bordel jako kysličník z rány :-)

0 0
možnosti

Hrabosh136

16. 7. 2012 18:47
Kdo si hraje...

Inu ... kdo si hraje, nezlobí :-) Já bych si asi odpustil tu "muziku", ale jinak to má hezké a práce a peněz to muselo sežrat pořádně. Ale má borec štestí s tou přítelkyní, že ho tak hezky podporuje R^ (krom toho, že vypadá sympaticky)

1 1
možnosti

tedyn

16. 7. 2012 18:39
Ale

FURT JE TO PAPUNDEKL TRABANT....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!