Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zimní pneumatiky na léto opravdu zujte. Hůř brzdí a zvyšují spotřebu

Na jaře dosluhující zimní gumy dojezdím. Tak uvažuje velká spousta motoristů, kteří za každou cenu chtějí ušetřit peníze. Rakouský autoklub si tuto metodu vyzkoušel a zjistil, že nejde zrovna o bezpečné šetření.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak už mi jen chybí přechodné jarní a podzimní pneumatiky.R^R^

2 0
možnosti

Jenom čekám, kdy pneu loby vymyslí ještě jarní a podzimní pneumatiky a snaživí policajti to hned začnou hlídat.;-D

1 0
možnosti

7mm vody na silnici a při 65km za hod to na zimních klouže. Ostaní dopadli o něco lépe. Tak tomu říkám hodnocení. Hlavně kterej idiot by riskoval i 50ku na takové vodě.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 4
možnosti

J82a35n 91F67r39o71l28í56k

22. 3. 2013 16:09

Celý život jsem jezdil na diagonálních pneu s jedním vzorkem v létě, v zimě, služebně do Tater a Jeseníků v největších závějích na mizerných OR11 Gumárně Púchov a neměl jsem problém. ;-)

3 0
možnosti

Myslím, že zimní se 4mm zvorkem mi poslouží v létě líp, než letní na dojetí s <2mm.. Pokud nemám auto s 200+kW, tak je to asi putna... na rodinné auto jsou zimáky na dojetí v létě super úspora.

3 0
možnosti

J41a16n 41F44i62k49a80r

26. 3. 2013 6:53

Nepochopil jsi článek a nechápeš souvislosti. Pokud jedeš po mokru tak se opravdu vyšší zimní vzorek může chovat líp rotože odvádí vodu líp než sjeté letní kolo. ALE většinu léta se jezdí po suchých rozpálených silnicích, kde je ziimní kolo sebevražda. Ty mluvíš o 200kw, ale to je naprosto nerelevantní a nemá to s problémem nic společného. Můžu tě ujistit, že i tvoje rodiná plechovka může potřebovat udělat prudký manévr a nebo nouzově obzdit a tam to právě rodina poděluje.;-D

0 0
možnosti

Co to je za test, srovnávat ojeté zimáky, s novými letními pneu.:-/

Srovnávat měli zimní 4 mm vzorek a letní sjeté na 2-3mm. Potom by byl test srovnatelný.;-)

7 0
možnosti

4 mm zimáky jsou ojeté jen z pohledu jejich použití v zimě. Letní se vzorkem 2 mm jsou na vyhození...... Test by tedy nebyl srovnatelný.

0 0
možnosti

Jsem bezradný ;-). Když hypoteticky najezdíte cca 5000km v zimě a to samé v létě, tak podle podobných testů je vaše "zajetá" zimní  pneumatika po 4 zimách již nepoužitelná, protože vám ztvrdne. Ztvrdne vám guma :-). Takže to logicky chápu, že se ze zimní směsy stane de-facto letní se zimním vzorkem. Má něco nad 4mm, takže vliv lamel bude už stejně minimální. Znamená to, že máme šupat do obchodu a vysolit 5000 za nové pláště? Museli bychom být naivní blázni, abychom se takto nechali krmit hemzama výrobců a "uplacených" rádoby novinářů.

 

Milý odborníci, je lepší každé 4 roky vyhodit neojeté zimní (plus letní) gumy z "Lídlu" kvality ala China, nebo koupit zimní "špičku" kvality a bezpečí a tu pak během 4 sezon ojezdit?

 

Osobně máme dvě sady kol, ale chápu, že většina národa co jezdí ve Felině jen pár kilometrů ročně do obchoďáku se na věc dívá jinak.

5 0
možnosti

V takovem pripade dopoorucuji celorocni s oznaccenim M+S.Maji sice lehce horsi vlastnosti nez zimni v zime a letni v lete. Ale ten rozdil je minimalni a jsou lepsi nez zimni v lete.

1 2
možnosti

P92a13v30e24l 37H38o79d60a

21. 3. 2013 22:46

Kdopak asi ty objektivní testy odborníků platí..:-)

4 0
možnosti

Článek zase o ničem, jsem četl odpředu dozadu a nazpátek. Nikde nepíší za jaké teploty vozovky byly zkoušky prováděny. Takže v zimě na nezasněžené silnici, ať suché nebo mokré, by letní pneumatiky byly lepší také, než zimní mazavky.

5 0
možnosti

ano, teď si výrobci zaplatí "nezávislé" testy, příští rok to prosadí do zákona a další rok se budou vyrábět pneu se vzorkem 6mm a pod 4 se bude střílet

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...