Diskuze
Technika aut snů. Srovnání LaFerrari, Porsche 918 a McLarenu P1
Děkujeme za pochopení.
J73a67n 27R16a93c56h45u47n17e50k
Hybrid do sportaku nedava valny smysl, pokud teda mluvime o klasickem ulozisti energie v bateriich. Vsecko to je moc tezke a malo vykonne. je to asi stejne inteligentni pocin, jako nalozit do akrobatickeho letadla balvan.
A sportak pro pozera, jak je desne in a ekologicky je neco, co jde mimo me.
Sportak ma byt presny opak toho, co nam cpe EU, tj hlucny, rozezrany, nekompromisni a charismaticky. Treba jako Veyron nebo muj oblibeny Ford GT.
R56a76d43e80k 94V26i61n46š
Četl jste vůbec článek na který reagujete? Hybridní ústrojí v těchto vozech slouží pro zvýšení efektivity podání výkonu a v případě P1 pro potlačení turboefektu. O úspoře paliva a snažení se o co největší ekologičnost, na což narážíte ve Vašem příspěvku, nemůže být tedy ani řeč. Rovněž nechápu proč tvrdíte, že je vše moc těžké a málo výkonné, není tomu tak. Stroje pro pozéry to nejsou ani omylem, jedná se o vrcholy (zejména v případě LaFerrari a P1) automobilového průmyslu, které jsou určené pro nadšence a fajnšmekry. Nemyslete si, jsem v tomto ohledu purista, není nad úžasný atmosférický V12 z Itálie nebo Velké Británie, takže jsem se myšlenky hybridních supersportů také nejdříve obával, ale dává to velmi dobrý smysl, je to použití techniky z F1 ve výkladních skříních svých automobilek, nejedná se o žádné dodržování stupidních norem EU jak si říkáte ale o ještě intenzivnější způsob, jak řidiči poskytnout jízdní nirvánu. Jedná se o vozy s výjimečným charakterem, technologiemi a designem, opět se to týká hlavně LaFerrari a P1, zachovávají si právě vše, co má správný supersport mít a posunují to na novou úroveň. LaFerrari a jeho 800 koňový V12, nejuhrančivější a nejlepší motor na světě. Mistrovské dílo samo o sobě.
Zajímavé je, že jste zmínil Veyron, který paradoxně trpí absolutním nedostatkem charismatu a excentričnosti, je to jen spotřebič vyroben pro jediný účel - maximální rychlost, které se bohužel nedá nikde v reálném světě ani přiblížit. Na ostatní aspekty, ty důležité, se u tohoto auta jaksi pozapomnělo. Něco podobného je to s tím Fordem GT, ten se také nepovedl.
P43a90v95e76l 60M76o82r90a21v51e76c
Nádhera a dokonce i Porsche se mě líbí, protože nevypadá jako všechny ostatní Porsche.
V80á40c51l82a79v 14S10v23o79b67o28d84a
ten motor Ferrari je neskutečná bomba... 800 koní bez přeplňování?!? doufám, že ty krasavce budou mít na hraní v TG
M39a32r78t54i70n 38M77o35t43y82č52k49a
čistě vzhledově se mi nejvíc líbí Porsche...
O56d96s85t64r24a41n96ě15n20ý 10U47ž46i79v89a71t22e90l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...