Diskuze

Technika aut snů. Srovnání LaFerrari, Porsche 918 a McLarenu P1

Porsche 918, McLaren P1 a LaFerrari, to jsou zřejmě nejpropracovanější a nejvyspělejší auta planety. Jejich hybridní pohonná ústrojí jim dodávají špičkovou dynamiku a ukazují, že hybridy nemusí jen šetřit palivo. Každý na to však jde trochu jinak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Hybrid do sportaku nedava valny smysl, pokud teda mluvime o klasickem ulozisti energie v bateriich. Vsecko to je moc tezke a malo vykonne. je to asi stejne inteligentni pocin, jako nalozit do akrobatickeho letadla balvan.

A sportak pro pozera, jak je desne in a ekologicky je neco, co jde mimo me.

Sportak ma byt presny opak toho, co nam cpe EU, tj hlucny, rozezrany, nekompromisni a charismaticky. Treba jako Veyron nebo muj oblibeny Ford GT.

0 4
možnosti
RV

R56a76d43e80k 94V26i61n46š

13. 4. 2013 19:00

Četl jste vůbec článek na který reagujete? Hybridní ústrojí v těchto vozech slouží pro zvýšení efektivity podání výkonu a v případě P1 pro potlačení turboefektu. O úspoře paliva a snažení se o co největší ekologičnost, na což narážíte ve Vašem příspěvku, nemůže být tedy ani řeč. Rovněž nechápu proč tvrdíte, že je vše moc těžké a málo výkonné, není tomu tak. Stroje pro pozéry to nejsou ani omylem, jedná se o vrcholy (zejména v případě LaFerrari a P1) automobilového průmyslu, které jsou určené pro nadšence a fajnšmekry. Nemyslete si, jsem v tomto ohledu purista, není nad úžasný atmosférický V12 z Itálie nebo Velké Británie, takže jsem se myšlenky hybridních supersportů také nejdříve obával, ale dává to velmi dobrý smysl, je to použití techniky z F1 ve výkladních skříních svých automobilek, nejedná se o žádné dodržování stupidních norem EU jak si říkáte ale o ještě intenzivnější způsob, jak řidiči poskytnout jízdní nirvánu. Jedná se o vozy s výjimečným charakterem, technologiemi a designem, opět se to týká hlavně LaFerrari a P1, zachovávají si právě vše, co má správný supersport mít a posunují to na novou úroveň. LaFerrari a jeho 800 koňový V12, nejuhrančivější a nejlepší motor na světě. Mistrovské dílo samo o sobě. 

Zajímavé je, že jste zmínil Veyron, který paradoxně trpí absolutním nedostatkem charismatu a excentričnosti, je to jen spotřebič vyroben pro jediný účel - maximální rychlost, které se bohužel nedá nikde v reálném světě ani přiblížit. Na ostatní aspekty, ty důležité, se u tohoto auta jaksi pozapomnělo. Něco podobného je to s tím Fordem GT, ten se také nepovedl.

1 0
možnosti
RZ

Už vím co letos napíšu Ježíškovi.

1 1
možnosti
PM

Nádhera a dokonce i Porsche se mě líbí, protože nevypadá jako všechny ostatní Porsche.

1 3
možnosti
VS

ten motor Ferrari je neskutečná bomba... 800 koní bez přeplňování?!? 8-o doufám, že ty krasavce budou mít na hraní v TG

4 2
možnosti
MM

čistě vzhledově se mi nejvíc líbí Porsche...

5 7
možnosti
OU
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!