Diskuze
Škoda Rapid dostane jednodušší xenony. Že svítí méně, nepoznáte
Děkujeme za pochopení.
B65r11o42n13i22s90l98a80v 96J10a34k94l
By me zajimalo o kolik je ten xenon drazsi .... v realu je o neco drazsi ta vybojka a jeste tam musi byt zapalovaci modul a davaji tam i jednoduchou "ridici jednotku".
Kdyz se divam do ceniku, tak na nove oktavky ty xenony stoji komplet tak 5-6tisic kazdy .... mozna v tom meni ridici jednotka za cca litr. Pak jeste cidla urovne dopredu a do zadu, to je po litru a bud to nabastlit na stavajici ramena nebo je vymenit za ramena s dirkou pro cidlo urovne ..... jako do 15ti tisic se clovek musi vejit a ma to origo ..... priplatek 25 z vyroby je fakt fasismus.
Kazdopadne pokud se zbavili ridici jednotky, serv ve svetlometu, cidel urovni atd .... tak je 10k priplatek taky celkem smesny .... navic od obycejneho svetlometu to ma uz teda jenom navic tu vybojku a zapalovaci modul za par korun ... mozna je tam navic ta cocka, ktera nevim, jestli se dela uz seriove i pro halogen, pokud ne tak je to blbe ... jinak bych si je tam dobastlil radsi sam:)
J94a73r79o84s43l71a72v 31P96r95o50c33h24á92z28k13a
Jojo, problém je že nepoznáš, že za tebou jede šetřílek, co si koupil do světel s čočkou čínskou náhradu. Nemá autonivelaci,... Policajti toto vylepšení neřeší, STK také ne a po republice nám jezdí ty co nás oslňují
A92l57e93š 90L12i50s65o88v14s82k52ý
vždycky mě rozesměje ten "dobře informovaný zdroj ze zákulisí", nebo "zdroj blízký dobře informovaným kruhům" - zkrátka jak kulantně napsat, že se jedná o drby, ať už je článek o čemkoli. Takovým "zdrojům" a článkům přisuzuji velmi malou věrohodnost.
P21a98v47e17l 59M91e30d45e30k
Je to zcela normální označení zdroje, který nemůže být jmenován. Netřeba dělat ze všeho aféru mistře.
M48a25r23t27i81n 72D67o14k91t79o96r
Takž hňup co si naloží něco do kufru a bude líný nebo hloupý potočit kolečkem na snížení světel , nyní bude ohrožovat provoz xenony.
V79l60a28d60i32s59l88a90v 41A93d56a96m63e77c
Mají udělat pořádná LED světla a k tomu polarizační filtr. Jeden na reflektorech, druhý pootočený na předním skle. A můžeme svítit bez přepínání dálkových a tlumených světel.
J43a75n 18R39a81c61h96u34n84e54k
polarizacni filtry jsou celkem nanic, protoze uz bylo x krat prokazano, ze neni sance prijmout patricnou normu, primet veskere vyrobce k jejimu respektovani a obmenit veskery vozovy park. Si vem, ze blby polarizacni filtr k na brylich nebo na objektivu fotaku je zalezitost tisicovky. Ty ho potrebujes na celem celnim skle, to je 30 tisic plus minus. A vsichni vime, jak moc je celni sklo auta spotrebni material. Po 4-5 letech na vymenu. Pak staci jeden trouba, co si rozbije svetla a da tam nejaky neorigo dil bez polarizacniho filtru a vsichni majitele s high tech celnim sklem budou oslneni.
Svet se neni ani schopny domluvit, ze vsichni budeme jezdit vpravo a ty bys chtel, aby dodrzovali jeste i normu na polarizacni filtry, kdyz uplne postaci soucasna dalkova/tlumena svetla.
J39o31s43e63f 29V87a51l90a
davam je do vsech aut, s kterymi jezdim, protoze maji o poznani vyssi svetelny tok nez klasicka H4. Nevyhoda: Nightbreaker vydrzel tak 6 mesicu, soucasny Nighbreaker Plus by mel vydrzet vic. Cena je srovnatelna s beznymi halogeny, pokud si clovek da praci a najde si dodavatele na internetu, tak stoji 2 kusy H4 Nightbreakeru Plus 15 eur. Technicky vzato je zakazano michat dohormady na jednom aute 1 obycejnou H4 na jedne strane a Nightbreaker na strane druhe
J22i58n44d61ř97i30c49h 18Š25k10o47p13e50k
kde je psáno, že nemůžeš mít na autě žárovky různých výrobců ? H4 Ngb je pořád jen H4, že svítí víc je fajn (sám používám), ale i žárovky různých výrobců svíítí různě..
L63u94d48v71í56k 92G55a74j73d30o11š25í34k
"Okem to poznáte, ale jen pokud máte srovnání".
No tak to snad platí i u halogenů. Že svítí hůř zjistíte až při srovnání s xenony. Pokud jste na ně ale zvyklí a nesrovnáváte, tak to nevidíte jako vadu.
Nabízí se otázka, jestli tohle není jen takový "kočkopes" kdy za méně peněz budete mít jen "trochu" xenony.
J70o53s51e64f 83N15o43v80a76k
Tak v dešti za tmy je rozdíl mezi xenonama a halogenama propastnej, srovnání opravdu NENÍ potřeba.
L86u88c73a45s 95B86e81r13t56o17n18e
OT: Jaké zkušenosti máte s žárovkami Osram Night Breaker plus. Jsou dobré? Podle recenzí jsou vynikající.Díky
Dával jsem je rodičům do Škoda Fabia s Bi-Halogenovými světlomety, které s normálními žárovkami svítí poměrně špatně a žárovky často praskají. Vyzkoušel jsem před nimi i Phillips VisionPlus a řekl bych, že oba zdroje jsou srovnatelné. Mají o něco bělejší světlo, takže neunavují tolik oči a hlavně je i ve špatných světlometech znát nárůst světelného výkonu. Životnost je také delší, takže byť jsou o něco dražší, tak se dle mého vyplatí zainvestovat, obzvláště, když jezdíte často za tmy. Chvíli jsem je měl i pro dálkové světlo ve svém autě, kde potkávací funkci mají xenony. Svítily dobře, ale v přímém porovnání s xenonem byl menší světelný tok samozřejmě znát. Co se týká halogenů, tak za mě doporučuji.
Když v 60. letech přišly první halogenové žárovky, sepisovali motoristé petice za jejich zrušení z důvodu obrovského oslňování protijedoucích vozů. Obecně jde o to, že se dnes jezdí mnohem rychleji, než kdysi a obyčejné, či halogenové žárovky pro dnešní provoz přestávají stačit. Ve vyšší rychlosti musí řidič vidět ostřeji, lépe rozeznávat barvy a hlavně vidět mnohem dál. přijde doba, kdy i xenonová světla budou pokládána za standart a nejméně oslňující zdroj, protože se zdroje budou dále vyvíjet. Nevím, co přijde po LED, ale něco určitě
K13a29r65e64l 88D86l34o10u48h91ý
Jaké pak rychleji. Je povolena max 90-ka? Je, tak jaké pak rychlejší. To jen trotlové ukájejíci si své ego jezdí rychle nad povolenou rychlost a pak dopadnou jak ten dnes kolem Loun
O89n38d93ř61e84j 98L17e90v36ý
Xenony mám již na třetím autě, z toho to poslední natáčecí a už bych nic jiného ani nechtěl! Protijedoucí origo xenony neoslňují víc jako Fabia I nebo umělci s dodo výbojkami.
F86r18a58n96t20i95š68e92k 69L73e92b17e78d16a
tak auta která hlavně oslňují xenony jsou SUVéčka
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!