Diskuze
Jawa vrátí legendární 350 a chystá nový velký motor
Děkujeme za pochopení.
J23i10r41i 49M59a15l44i39n97a
Jawa za komunistu tak zastarala, ze uz se z toho asi nevyhrabe. Kdo by dnes chtel poruchovy 2-takt ?
P60e29t78r 74V27i68n89t55r23l36í89k
ve srovnání s konkurencí bych Jawu nechtěl... zaspali holt dobu...
J95a79n 58C56h46o29b13o81t
Takže už nebudou jen montovat čínské 5ratschky a lepit na ně značku Jawa?
P87e68t52r 29K76o24v20a21r
Na rozdíl od Číńanů jsou Jawaři již zcela impotentní. Jawy jsem před časem prodával a byl to šrot. jediné co slušně fungovalo, byly rakouské a čínské motory. Jawu privatizoval jistý bolševik Gerle, bratr bolševického ministra, na bývalém státním podniků zanechal obrovské dluhy a pokračoval v další firmě.
Ten stejný Gerle dělal za komančů technického ředitele Čezety a v čele vedení se podílel významnou měrou na technickém úpadku značky. o motorkách nevěděl nic, jen měl to správné komunistické sebevědomí jako "poručime větru dešti" a vymýšlel nereálné chyméry, jako by sedlák na Vysočině chtěl místo pěstováním brambor pěstovat tropické ovoce. Po plyšáku měli jít komanči do pracovních táborů a fabriky řídit odborníci které jsme tehdy také měli. chtělo to jít tehdy čínskou cestou a dnes jsme mohli být nejméně tak dobří jako oni a zásoboval levnými jednoduchými motorkami Evropu. Jenže ti namyšlenci chtěli okamžitě překonat Japonce.
Fabrika Jawa v brodcích je dnes prakticky opuštěné údolí hrůzy a stejně jako jiné firmy s tradicí dokonalý obraz Zlojedovy Perestrojky. Ještě hůře skončila značka ČZ která kdysi vyráběla 80% komponentů pro Jawu. Motocyklovou výrobu dostala bezplatně podvodně italská firma Cagiva. Ta ji vyrabovala, zničila výrobní zařízení na kterém se dělalo pro Jawu. Později odtáhli a zanechali jen prázdné haly a dluhy.
Bohužel o tom nikdy zaprodaní novináři nikdy pravdivě již nenapíši. spíše nám jen budou tlouci klíny do hlavy, nad další fantasmagorii jako je v tomto článku.
V46l45a61s23t26i58m45i37l 36K62a34m54e27n31č51á66k
Lepší by bylo koupit motory od KTM nebo od nějakých talijánů, neztrácet peníze za vývoj za něco co už stejně nedoženou natož nepředeženou. Začat se specializovat na kvalitní geometrii a ovladatelnost či praktičnost. (nekamenujte mne sám vím jak moje čz 180 rv93 jede do zatáček - katastrofálně)
M58a78r18e76k 73K76r11o46l44l
Litrový, řadový dvouválec? Zbytečně široké s charakteristikou lepší sekačky... Mám JAWU rád a má první byl model 633, ale tohle mi moc konkurenceschopné nepřijde. Ovšem zvědavý jsem
J29i83ř93í 57Z63a66h26r84a64d80n21í58k
Na dvoutaktu jsem se něco najezdil a najezdím. Jako retro dobrý, ale musíme si uvědomit, že dvoutaktní motor pracuje na principu náhodných výbuchů. Pokud se takovému motoru nechce, prostě nenastartuje, nejede, netáhne.
Mám tři službyschopné dvoutakty, ale na poježdění to není. Takže cestu dvoutaktního motoru považuji za slepou uličku a kdo mi bude tvrdit, že Jawa byla v sedmdesátých letech na špici motocyklového průmyslu, vysměju se mu.
M29a42r76e46k 86K10r76o53l59l
... "na principu náhodných výbuchů"... Tak to jste mě opravdu pobavil
J77i65ř32í 95H47a22v73e91l86k92a
Tuhle krasavici jsem vyfotil loni v Turecku http://bruno2.rajce.idnes.cz/Turecko_-_Alanya/#IMG_5094.jpg
P90a98v58e75l 10M37a88k11o69v90e70c
Moje doporučení:http://www.ntm.cz/muzejni-sbirky/nove-prirustky/2006/8
nebo "oprášit" pérák nebo 500 OHC a prodávat jako retro motorky (konkurovat Enfieldu, Nortonu,atd...)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!