Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čínská auta ve Frankfurtu: pokrok, opatrnost a hloupě řešený kufr

Netočit, nefotit, na stánku čínské značky Changan vládne i na autosalonu ve Frankfurtu napjatá atmosféra. Úsměvy tu rozdávají, informací už méně. Největší čínská automobilka, kterou vlastní stát, přijela na podzimní autosalon sondovat terén. Do Evropy se zrovna nežene.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Mnichově jsem těch čínských SUV viděl u obchodníka několik. Také na Autoscout 24 jich pár objevíte. Zarazila mně nabídka takové čtyřkolky, s 15.000 km najeto, ale s vadnou spojkou. To nevyhlíží na schopnost konkurence i třeba s Renaulty nebo Citroeny.[>-]

0 0
možnosti
Foto

I32v36a91n 69K22o17p12t46a

13. 9. 2013 23:16

Mno mame jako takoveho otloukanka Clio. Po 6 letech a 98000km mohu rict ze di nej opravdu liju jen benzin a olej. A to ma interval 30 tis. ktery se dodrzuje +/- 5 tis. Na spolehlivost a kvalitu si u nej nestezuju, jinak byl v servisu jen kvuli montazi radia a klasicky desticky, svicky apod.

0 0
možnosti
PM

P74e58t33r 29M17i77c25h47a77l

13. 9. 2013 16:16

Zatím se nebudou prodávat v Evropě? Tak to mě strašně mrzí. ;-D

Mimochodem, viděl jsem spoustu crash testů čínských aut abych věděl, že si nic podobného rozhodně koupit nemám.

Mimochodem, pokud hodlají čínské automobilky konkurovat v Evropě, nebylo by záhodno, aby taky plnily evropské normy na ochranu životního prostředí? Pokud to totiž nebude, budou mít pořád dumpingovou cenu.

1 0
možnosti
FV

Nazdárci jsou Češi, kteří pořád zaprděně hudrají na EU a všechno, a neuvědomují si, že Čína obrovsky investuje do vývoje všude po světě a pak levní čínští dělníci zvládnou levnou výrobu u nich doma. Český pracující v průmyslu jim rozhodně nemůže konkurovat, to ať už si pánové jako Hanák laskavě uvědomí a neženou českou ekonomiku do záhuby!

1 0
možnosti
PM

P40e94t61r 92M73i92c48h71a28l

15. 9. 2013 23:26

Čína investuje do vývoje? Od kdy se průmyslové špionáži a kopírování říká vývoj?

0 0
možnosti
IJ

co je to "plato kufru"?

0 0
možnosti

Vzrušenie sa stupňuje dovtedy, kým nedosiahneš ´plató´ ;-D

1 0
možnosti
OL

Raeton lol ;-D;-D ... to je něco jako Abibas ;-D

0 0
možnosti
MN

Auto nedělá jen kufr a škrabka;-D

4 2
možnosti
LP

Papírový výkon 125 kW  vypadá slibně. ANO díky Mladá Fronto

1 0
možnosti
SR

dost se pohybuji  po ruskojazyčných státech a činských aut mraky. Jsou i hezká i zajímavá, (žena například loudila Chery QQ311, dokud jsem jí to nerozmluvil problémama s homologací a proclením do EU, nehledě na servis) některá nezvyklá, ale do Evropy bych je nepouštěl. Ani ne tak kvůli kvalitě, jako kvůli ochraně trhu a pracovních příležitostí. Vzpomeňte jen kolik lidí kvůli Činské konkurenci propustili továrny na mobily a ostatní spotřební elektroniku.

1 0
možnosti
TK

To není o puštění či nepuštění. Bohužel je Čína součástí zóny mezinárodního obchodu a prostě může prodávat všecho kam chce. A kdyby to někdo chtěl někde zakázat, tak dostane pokutu, a i bez by mu to čína vrátila embargem z její strany

0 0
možnosti

Tak jsem si vzpomněl, když čtu o pachu lepidel, na odér v nových embéčkách. To byla plynová komora. Ale mně to vonělo. Novotou :-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...