Diskuze
Od počítače do montérek. Vyráběl jsem novou Škodu Yeti
Děkujeme za pochopení.
A98l37e48š 75J30a71n40á14č27e74k
No nejni o co stát, docela fofr, ale aspoň berou dvakrát tolik co já v subdodavatelské montovně.
F11r53a58n21t94i91s84e83k 49H89o85n24s67a
Psali že se ve vodním testu vytopí 2 auta z 1000. A hotové auto určitě nevyhodí... Celkem by mne zajímalo, co všechno při vytopení interiéru auta vymění, než to předají zákazníkovi.
P44e15t98r55a 16M22a11l34á
Věřím tomu, že do klasického prodeje se takové auto určitě nedostane, maximálně ho opraví a nabídnou zaměstnancům se slevou s tím, že pokud je to neopravitelné, určitě to nenabídnou ani jim a jde to do šrotu
K13a37r58e28l 60V27a39c56h33u48t
Proč ten bezbřehý obdiv? ... Není ve Škodovce NIKDO, kdo by uměl všechny montovací operace bezchybně a ve stanoveném čase... (možná že někteří borci umí několik operací, ale rozhodně ne všechny!) ... Od toho je přece SPECIALIZACE.
Naučíte se na tu svou operaci ten "svůj" správný grif... a JE TO! ... pak to děláte jako nic a ještě se stačíte rozhlížet kolem po holkách.
M17a69r78t94i70n 57J16i76r17o69u66s45e87k
Škoda, že jste si už nemohl jít vyzkoušet montáž auta do Vrchlabí. To město má tradici výroby aut delší než Kvasiny a udělali z toho pouhou montovnu převodovek a kdo ví, zda to tak zůstane a automobilka z města neodejde úplně.
V84i68k13t69o30r 26N33á90r25o49ž97n26ý
Dle EIA ŠKODA prověřuje možnost dalších investic ve Vrchlabí , s tím , že by výroba převodovek byla zvýšena na čtyřnásobek dnešního stavu
D98a92l44i74b55o36r 25R51o78z54s87y49p44a50l
Hlavně oceňuju, že šéf továrny jde sám na linku a maká tam. Ví jak je práce náročná pro zaměstnance a rozumí tomu.To už se dnes moc nevidí, většinou přijde manažer odněkud, kde dělal manažera a o práci v novém podniku neví vůbec nic. Ale má zkušenosti manažera.
V39i15k41t67o67r 49N24á42r90o23ž69n35ý
Konkrétně tento šéf má tu výhodu , že ve ŠKODĚ pracuje od školy...a z referentských pozic se vypracoval až na ředitele závodu v Kvasinách.
Není to žádný mazánek ....který všechno v životě dostal díky svému původu či kontaktům takřka zadara.....tak jako v jiných fabrikách...
F17r24a25n53t39i96š54e58k 22K42u41l23d40a29n
5 let jsem tam dělal ( odešel jsem ze zdrav. důvodů ) . To že se střídají, nevím, to jsem nezažil. Maximálně se střídají po různých dnech. Navíc na ty opravdu fyzicky těžké práce jsou hlavně Poláci a agenturní zaměstnanci ( modrá trička Manpower ). Jenom pro úplnost, u těch hagusů se občas ještě rovná panoramatická střecha, což při toleranci 1 desetinu milimetru je docela sranda na čas. Škoda jen že Vás nedali vedle na Roomstera. To je ( byl ) jiný svět.
A46l64o40i80s 62S34t78a77r93ý
"Jak to namontujete, tak to půjde ven."
Docela děsivé popsání skutečnosti.
J84i83ř81í 39Z75ý84k60a
někde v závěru článku je uvedeno, že mají výstupní kontroly, takže pokud by to namontoval blbě, tak to někdo předělá (snad)
A52l61e85š 11L18i36s62o10v58s52k88ý
Je to sice hezký, ale ne ve všech českých montovnách je to takto v pohodě. Leckde dělají lidi jak otroci a když začnou mít z jednotvárných pohybů zdravotní problémy, forma se na ně vys*re se slovy: Chceš? Běž. Venku čeká 20 dalších.
V91i36k96t73o27r 37N47á13r59o11ž20n59ý
Pak jde o nemoc z povolání a ten pracovník má nárok na rentu.....
P44e55t38r 30K39r68a57u66s
I kdyz tady nacpete dalsich milion PR predplacenych "skrytych" reklam a clanecku o Skode, nikdy bych nekoupil a ani nekoupim tohle zaostale vozitko.. protoze kdyz prihodim par tisic tak si mohu koupit mnohem lepsi automobil od mnohem lepsi znacky.. a hlavne protoze je to skoda penez
J32i19r45k86a 51S95t21r65e54b90e72l
Akorát se na Yettiho dlouho musí čekat, když si ho přidete koupit do showroomu v říjnu, dostanete ho až v lednu. Je o něj velkej zájem.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...